Religiile sunt ca distributiile de Linux

Scris de    Ndrey pe   September 26th, 2009 (adica   13 luni in urma) 48 Comments »

De mai mult timp vroiam sa fac postul asta. Dar de fiecare data s-a ivit ceva si nu am putut. Uite ca acum l-am facut.

Mentionez de la inceput ca nu sunt ateu si nu sunt nici satanist sau alta chestie. Doar imi spun parerea in legatura cu toata treaba asta cu religiile si cum reusesc ele sa manipuleze cat mai gentil lumea.

M-am gandit ca aceasta comparatie, cu distributiile de linux, este cea mai potrivita, pentru ca se merge pe acelasi sistem. Sa incepem.

1. Structura

Initial s-a dat un kernel, conceptul de religie, sau de cult religios. La fel ca si la linux, s-a dat un kernel initial, numit Linux, pe care developerii au inceput sa il dezvolte fiecare in ce directie a vrut, ca si in cazul religiilor.

Din acest concept religios s-au desprins mai multe “distributii“, cele mai importante ruland pe sistemul Creştin. Astfel au aparut cultul Creştin Ortodox, Creştin Catolic si Creştin Protestant. Ca si la Linux, din Linux s-a desprins mai multe distributii, precum Debian, Fedora, etc. Din Debian s-au desprins mici secte numite Ubuntu, Xandros, LinEx, etc. Seamana nu-i asa ?

Ulterior, habar nu am in ce an, pentru ca nu m-am documentat, a aparut si Satanismul. Pe aceasta as putea sa il Compar cu FreeBSD, pentru ca merge pe alt principiu, dar tot pe kernelul linux functioneaza, iar satanismul tot religie este. Si ca ironie a sortii logo-ul este tot un dracusor laughing

Revenind la religii. Acestea sunt religile principale. Celalalte, ori nu ati auzit de ele, ori sunt mai neinsemnate, ori sunt secte, ori prezinta doar mici modificari ale distributiilor principale.

2. Pe ce se bazeaza religiile

Indiferent de ce credeti voi, sau va este impus sa credeti, religiile au un singur scop: de a manipula populatia. Inca de la inceput, aceasta a fost si rolul religiilor, si anume acela de a spune ce e bine, ce e rau, de a tine oamenii in frâu, de a-i manipula si a-i tine pe loc si, de ce nu, de a le suge banii. De ce credeti ca inca din cele mai vechi timpuri, existau conflicte intre puterile statului, (regi, etc.) si puterile bisericesti? Religia nu a fost, sau cel putin, nu mai este o comunitate care sa fie aproape de puterea divina, adica, Dumnezeu.

In ziua de azi religia spune oamenilor, ce sa faca, cum sa faca si cand sa faca. Astfel, toti oamenii fac ce zic preotii si biserica reuseste sa manipuleze cat mai multa lume.

Un simplu exemplu: O fata sa zicem ca poarta fusta scurta. Un preot ii spune sa nu mai faca asta, pentru ca este pacat. Credula cum este, la varsta ei frageda, spune si altor prietene sa nu mai faca astea, iar ele o asculta. De ce, pentru ca asa a zis preotul, sa nu-l suparam pe Dumnzeu.

Vedeti? Asta fac preotii. Ca sa nu mai zic cu spovedania. Vor sa le spunem tot ce facem. Si o sa ziceti, pai doar pacatele. Da, doar greselile pe care UN OM NORMAL LE FACE. “Faptele bune” cum zic ei, nu le sunt de nici un folos. Astfel reusesc si mai mult sa preia controlul asupra lumii.

Stiati ca este pacat sa iti pui intrebarea daca exista Dumnezeu sau sa pui la indoiala ce iti zic preotii, legile bisericii, si tot ce tine de asta? Stiati ca, dupa cum zic ei, inclusiv postul asta care il scriu eu acum este un pacat?

De ce? Pentru ca biserica vrea ca, cat mai putina lume sau chiar deloc sa se trezeasca la realitate!

Daca stai sa te gandesti, totul este pacat! Inclusiv ca stai pe scaun si citesti asta, este interpretabil. Daca te-ar vedea acum un preot ar zice o faza de genu: “Fiule, de ce nu iti ajuti parintii la treburile casnice, pentru ca ei ti-au dat viata si te-au crescut, iar tu trebuie sa le fii vesnic dator pentru asta!”.  Nu va suna cunoscut? Nu auziti astfel de replici cuvioase mai mereu?

Asta se urmareste, manipularea in masa a lumii.

Biserica va da ceva in afara de sfaturi ieftine care nu tin de foame? NU ! Voi dati ceva bisericii in schimbul nimicului primit inapoi? DA ! BANI !

3. Ce a fost inaintea religiilor

Probabil va inchipuiti ca, inainte sa vina Iisus pe Pamant si sa existe Dumnezeu, erau Zeii. Ei bine nu este intocmai corect.

In filmul Zeitgeist, se zice ca, inainte de asa-zisa venire a lu Hristos pe pamant, au mai existat MULTE religii EXTREM DE ASEMANATOARE.

Toate mergeau pe aceeasi idee: nascut dintr-o fecioara, pe aceeasi zi, 12 apostoli, omorat si dupa 3 zile inviat.

Primul model de astfel de religie mi se pare ca l-au avut Egiptenii - nu mai retin, a trecut ceva vreme de cand am vazut filmul, si vi-l recomand - din care si alte popare le-au copiat modelul, asa ca Crestinismul este doar un astfel de model, copiat, mai modern.

Ce spun in apararea lor fanii Crestinismului? Diavolul a venit inainte si a pus toate acele religii inaintea crestinismului rolling on the floor

Astfel de explicatii ieftine si penibile, gasiti peste tot. Daca nu ma credeti, luati filmul Zeitgeist si minunati-va.

DAR PENIBILITATEA NU S-A TERMINAT !!

In filmul Ingerul Digital, adica o spalatura de film pro-crestin, care acuza tot tot tot din jur si face predictii nostradamice despre viitor, CULMEA, este taiata o faza din filmul Zeitgeist, care vorba aia, este un film care se opune total celuilalt, FARA CA NICI MACAR SA SE PRECIZEZE SURSA SAU CEVA.

In caz ca nu ati inteles, in zeitgeist sunt tratate mai multe subiecte, nu doare religia, si este taiat o faza care nu are legatura cu religia. DAR TOTUSI !!!

Ganditi-va. Aia care au facut ingeru digital, AU VAZUT ZEITGEIST SI NU AU AVUT NICI O REPLICA LA ASTA !!! Ahaahhaa !!

Religion fail + 1.

4. Ce va fi in viitor

Cica se va face un fel de secta, sau nu stiu, numita New Age, al carei logo se afla pe pinguinul de la linux (opera imi apartine), care, cica, va unii toate religiile, si va face una singura. Adica, satanismul, crestinismul si toate cele. Sunt sceptic in privinta asta, dar un lucru e sigur. Asta va fi cea mai mare arma de manipulare a lumii.

Cat de manipulati suntem? Mergeti cu autobuzul si uitati-va cati oameni se inchina cand trece pe langa o biserica.

Pana una alta, religia tine oamenii sub control, le spune cum sa se imbrace, cum sa il slaveasca pe Dumnezeu, cum sa nu manance carne si lapte, cum sa isi iroseasca viata si cum sa isi ceara scuze ca sunt oameni.


Posturi asemanatoare:

  1. Sunt cel mai fericit om pe ziua de azi
  2. Sunt confundat cu Fernando
  3. Fantezii sunt mii
  4. M-a mancat in cur
  5. Nu mai sunt Fan Curier


Tags:

Despre autor:

Salut, ma numesc Andrei am ani si sunt din Ploiesti.

Nu am idoli, nu am actori preferati, nu ma visez jucand intr-un film si nu am fost nici la concert la AC/DC.

Nu stiu bancuri cu Bula, nu fumez, (more..)

48 Responses to “Religiile sunt ca distributiile de Linux”

    XtincT
    26-09-2009 la ora 13:42:42

    Ai dreptate religia este manipularea lumii dar vom muri in 2012 laughing

    [Reply]

    Ndrey
    26-09-2009 la ora 13:45:58

    @XtincT, nu fiule, vom muri la a2a coborare a lui Hristos laughing

    [Reply]

    XtincT
    26-09-2009 la ora 13:46:27

    rolling on the floor)

    [Reply]

    FTW.ro
    26-09-2009 la ora 13:51:32

    Articolul tău a fost adăugat pe FTW…

    Mulţumim. Vizitatorii tăi te pot vota la http://ftw.ro/Personale/Religiile_sunt_ca_distributiile_de_Linux...

    Undeath
    26-09-2009 la ora 13:51:53

    deja te-ai dus prea mult “catre” biserica laughing,dai edit si injura de linux laughing

    chiar ca seamana …

    4. Ce va fi in viitor

    Google OS happy

    [Reply]

    dragos
    26-09-2009 la ora 14:09:08

    lol big grin agree with you!

    [Reply]

    romania inedit
    26-09-2009 la ora 14:22:24

    Eu cred ca este foarte inspirata comparatia cu distributiile LINUX !

    [Reply]

    Corneliu
    26-09-2009 la ora 14:37:30

    Ai dreptate in multe ce zici tu pe-aici. Religia e toata o manareala, o alta fatza (si fata!) a politicii, o manipulare a credulilor etc. Dar dincolo de asta esti mult prea confuz. Nu ai pomenit nimic legat de o relationare personala la Isus ca Persoana, (in)credinta(rea) ca el exista si ca e solutia lui Dumnezeu pentru viata tampita pe care o traim.

    E posibil sa fiu Pastor si sa urasc religia?! Da, pai tocmai de aia o urasc. Intre credinta in jertfa si persoana lui Isus SI toate chestiile legate de religie e o maaAAaare diferenta. De ce crezi ca toti ca tine, frustrati (pe buna dreptate) pe religie se pricep in a face religia cu ou si cu otet, dar le e total straina dimensiunea asta a relationarii la o persoana cum e Isus?

    Sa nu-mi spui ca nu l-ai vazut, nu l-ai atins bla bla bla, pentru ca nici pe mine nu m-ai vazut, nu am dat noroc, si totusi.. (sper eu) esti destul de intreg sa nu te indoiesti de existenta mea; decat daca randurile astea au aparut asa, din senin, ori de la BigBang, ori de la vreun Spam-robot big grin

    PS. Nu cred ca e pacat ca ai scris articolul asta, ti-ai exprimat sincer si in limita bunului simt (doar ca inca dezinformat) o opinie personala. Sinceritatea te ridica deasupra religiei cu toate dedesubturile ei.

    [Reply]

    Corneliu
    26-09-2009 la ora 14:40:11

    Pune si tu un plugin de primire a comentariilor ulterioare; nici la rss nu ai ceva asemanator, dar ar fi util. Sau anunta-ne cumva de raspunsurile pe care ni le dai.

    [Reply]

    Zoly
    26-09-2009 la ora 15:01:49

    laughing adevarat

    [Reply]

    StelistCristi
    26-09-2009 la ora 20:58:51

    Cât de adevărat. Bravo ! Chiar m-ai luminat (cel puţin pe mine) ! Nota 10 cu *** !!!

    [Reply]

    Easy
    26-09-2009 la ora 21:04:03

    Nu sunt de acord cu tine la punctul 2 happy

    [Reply]

    Ndrey
    26-09-2009 la ora 21:20:25

    @Easy, pe tine religia chiar a reusit sa te prosteasca intr-u totul.

    [Reply]

    Shifty
    26-09-2009 la ora 22:13:35

    E o diferenta dintre Linux si religii: Linux este un S.O. gratuit, pe cand religia cum ai precizat si tu are printre alte scopuri sa te usureze de bani.

    [Reply]

    Ndrey
    26-09-2009 la ora 22:26:49

    @Shifty, da, interesant concept laughing

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    26-09-2009 la ora 23:05:08

    lol, satanismul si crestinismul unite? NICIODATA NU NE VOM UNI CU INAMICUL. New Age este un complot al javrelor evreiesti, ca si cipurile de altfel. Satanismul nu este manipulare, legea e sa faci ce vrei, insotita de: responsabilitatea revine responsabilului.

    [Reply]

    Andrei Ionuţ
    27-09-2009 la ora 10:06:43

    Haha, de acord cu tine.

    P.S: Super noua tema tongue

    [Reply]

    Ndrey
    27-09-2009 la ora 10:54:30

    @Lord Noxarethor, ce haios e ca voi vedeti crestinii ca niste inamici laughing

    [Reply]

    [...] si religiile de distrubutie la linux [...]

    Alecs
    27-09-2009 la ora 11:28:15

    -Cine are cea mai mare putere in stat?
    -Biserica?
    -De ce?
    -Ei sunt cei mai bogati, nu dau bani la stat, nu platesc impozite, nu platesc curent, cer bani sa te cunune, cer bani sa te ingroape, cer bani pt renovare, cer bani pt toate… ai mii de hectare de pamant..

    [Reply]

    skykery
    27-09-2009 la ora 18:53:36

    Cred ca ai avut ceva imaginatie ca sa faci comparatie cu Linux rolling on the floor
    Pana la urma fiecare are o parere winking

    [Reply]

    Articolul saptamanii #1 | XtincT Blog
    27-09-2009 la ora 22:34:08

    [...] 1100 Mania Neamţu : Da’tu de ce n-ai ? Grim Cris : Adolescentii au nevoie de ajutor Ndrey : Religiile sunt ca distributiile de Linux 22minutes : Sa fi sau sa nu fii pupat in cur Grafss : Prea multe materii Ariel Constantinof : [...]

    Shocky
    29-09-2009 la ora 13:52:57

    Sa-ti zic o chestie care am invatat-o si eu la logica.

    Nu poti sa zici “Cred in Dumnezeu”, si nici “Nu cred in Dumnezeu”. Nu poti zice ca religia manipuleaza oamenii.

    Asta pentru ca nimeni nu a adus pana acum dovezi concrete ca El exista sau nu exista.

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    29-09-2009 la ora 17:19:55

    Crestinii sunt niste rahaturi infecte, cu mici exceptii. Sunt inamicii umanitatii, insa nu ei, ci zeul lor ofensiv si slab, ca si evreii de altfel.

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    29-09-2009 la ora 17:20:15

    @Shocky rolling on the floor))))))))
    “Nu poti zice ca religia manipuleaza oamenii.”
    Sa mori tu? rolling on the floor)))

    [Reply]

    Ndrey
    29-09-2009 la ora 20:07:48

    @Lord Noxarethor, +1.

    [Reply]

    haterica ginerica
    29-09-2009 la ora 22:55:46

    ahahaha, bine ba!

    [Reply]

    Shocky
    30-09-2009 la ora 14:37:20

    Uite care e faza, accept ideea ca acolo sus este cineva decat sa cred intr-un film prostesc. ok ?

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    30-09-2009 la ora 16:06:40

    Acceptă ideea să fii condus de javra aia, de fiul lui zombie şi de fantoma aceea scârboasă! Fi un ignorant! happy Crezi în continuare! batting eyelashes

    [Reply]

    Shocky
    30-09-2009 la ora 18:14:49

    loser

    [Reply]

    Ndrey
    30-09-2009 la ora 22:16:02

    @Coaie, omule. Nici macar nu ai vazut filmu. In film NU A ZIS CA NU EXISTA DUMNEZEU, sau o divinitate. Ce mor pe astia care habar nu au si vorbesc aiurea.

    [Reply]

    mihai
    30-09-2009 la ora 22:25:51

    Salutare . Demult intru pe pagina ta de web si imi place ceea ce vad . Si eu am deemult bloguri /site . Poate ai dori sa facem un banner exchange sau link exchange sa ne ajutam unu pe altu te rog detinem si un radio anti manele avem si campania cei 7 ani de acasa poate ne ajuti daca vrei multumesc .ma poti contacta pe idul infowhisper de messenger sa vorbim multumesc o zi buna

    [Reply]

    Shifty
    01-10-2009 la ora 07:17:43

    Vad ca in sfarsit merge sa adaug comentarii waiting! big grin

    [Reply]

    Ndrey
    01-10-2009 la ora 10:37:00

    @Shifty, a mers intotdeauna laughing

    [Reply]

    Dan CIULEA
    02-10-2009 la ora 14:09:24

    Acesta a fost scopul religie, manipularea, pai iti dai seama ce insemna ca prima maimuta de om sa nu aiba frica de ceva? clar ca la inceput cel mai tare era sefu, asta pana cand cel mai tare s-a speriat ca a trznit langa el si s-a ars, ala micu si slab i-a zis ca sa nu il mai bata si o sa scape de focul trimis din ceruri happy
    Da ma ptr manipulare, doar ca e o manipulare extrem de elaborata.
    Am vazut un documentar despre divinitate, erau 2 invitati: un preot si un darvnist. Concluzia: Biblia este cea mai buna carte scrisa vreodata (darvinistu a fost deacord cu asta)

    [Reply]

    Ndrey
    02-10-2009 la ora 19:37:27

    @Dan CIULEA, dar sti ce cred preotii despre darvinisti? laughing Ca Darwin ar fi fost amentintat DE OAMENII SATANEI (rolling on the floor) ca sa scoata teoria aia laughing

    [Reply]

    Alina Ilioi
    02-10-2009 la ora 23:17:35

    Am vazut si eu Zeitgeist si nu stiu ce sa spun…. de un lucru sunt foarte convinsa, si anume ca Dumnezeu este. Acest lucru nimeni, niciodata nu va putea sa mi-l inlature. Credintahappy

    [Reply]

    Ndrey
    02-10-2009 la ora 23:21:31

    @Alina Ilioi, e o mare diferenta intre credinta in Dumnezeu, si ce inteleg preotii prin credinta in ziua de azi.

    [Reply]

    roxy
    03-10-2009 la ora 16:39:37

    ai dreptatewinking

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    07-10-2009 la ora 08:03:42

    @Alina:
    I’m going straight to hell
    to burn in flames with the devil
    fuck the church and that christian shit
    my tombstone’s carved with a six six six
    i don’t care about the lies that you preach
    alive to live, not to believe
    in a god that i cannot see

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    07-10-2009 la ora 08:09:05

    A da, acum am obs:
    “Ulterior, habar nu am in ce an, pentru ca nu m-am documentat, a aparut si Satanismul.”
    Satanismul e cea mai veche religie.

    [Reply]

    Kestor
    08-10-2009 la ora 14:28:26

    Religie – Credinta = 0

    Religia iti oprima Credinta prin dogme retardate. Ca sa fii cu adevarat Credincios trebuie sa-ti urmezi propria cale, nu sa te iei dupa religie.

    @Nox: Shamanismul e cea mai veche religie.

    [Reply]

    [...] par example articolul cu Religiile sunt ca distributiile de linux, care, hai sa fim seriosi, nu e un articol asa scris in miez de noapte, semi-obosit si [...]

    Marele Han
    18-10-2009 la ora 13:30:12

    rar un vazut un articol mai tampit. felicitari! happy

    [Reply]

    Ndrey
    18-10-2009 la ora 16:15:46

    @Marele Han, tu din ce secta mai faci parte? laughing

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    20-10-2009 la ora 17:01:58

    Creştinii nefutuţi.

    [Reply]

    kLM
    29-10-2009 la ora 19:28:16

    Dragut si destul de naiv articolul.
    Hai sa va dau o tema de reflectie: scrieti o pagina apoi rugati pe cineva sa o citeasca si sa o corecteze; observati numarul de greseli gramaticale apoi ganditi-va ca peste 10 ani probabilitatea ca numarul de greseli gramaticale si, implicit, gradul de cultura sa scada exponential.
    Ce legatura are asta cu religia?
    Cu cat suntem mai prosti, MAI NEEDUCATI si MAI IGNORANTI cu atat le va fi mai usor altora sa ne manipuleze; asa ca, vazand mesaje scrise din ce in ce mai execrabil gramatical si limitate semantic, eu dau sanse mari religiilor actuale.

    [Reply]

    [...] referire la postul de aici, da [...]

Lasa un comentariu, traiti-ar familia


Mi-am facut bash! Click aici !