NU ACCEPTATI VACCINUL IMPOTRIVA GRIPEI PORCINE!
si
BONUS:
Un fisier de 118.5 MB, cu informatii despre acest vaccin miraculos al gripei porcine, aveti aici.
TINETI MINTE: NU ACCEPTATI ACEST VACCIN !
Posturi asemanatoare:
- Cum sa iti protejezi blogul impotriva hackerilor
- Posta Romana, jale mare!
- Proiect patrunzator
- Scurtele lu Ndrey
- Cu ce mi-am pierdut eu timpul astazi
Ale mai comentate articole
Home
Contact
Proiecte
Serii
Best posts
Vand Monitor LCD 19" Samsung SyncMaster 920N nou
Volan Playstation 2 Thrustmaster
Vand Hanorac Adidas NOU nefolosit pret de fabrica !!! 









about 3 months ago
Tocmai acum mă uitam şi eu la clipul cu David Icke. Al doilea, cu majoreta, e fake. E făcut la caterincă.
[Reply]
about 3 months ago
@Dan Lee, lol ?
[Reply]
about 3 months ago
Oh, David Icke chiar stie ce vorbeste. Sunt total de acord cu el.. mie de la inceput porcaria asta cu gripa porcina mi s-a parut o totala aiureala, dar ideea mea era ca fac asta pentru $$, insa dupa spusele lui David Icke.. tind sa cred ca motivul e de fapt cel spus de el (cel putin unul din ele).
[Reply]
about 3 months ago
Mai stii cum e, primu’ video ma lasa rece. de ce? pentru ca si eu pot sa ma inregistrez si sa spun toate bazaconiile posibile fara sa prezint dovezi. Fara dovezi totul e NUL. Au existat sute de teorii pe aceeasi tema si o sa mai existe inca pe atat.
Cat despre vaccin in sine, nu o sa il fac, desi mi se da oportunitatea sa il fac pe gratis (student in UK). dar nu din motivele astea. Ci pentru ca daca e sa fac boala, asta e. Ma lupt cu ea cateva zile si apoi gata grijile pentru totdeauna. Am avut prieteni care ai avut gripa si, dupa cateva zile de “iad” (ei au descris nu eu) au fost bine mersi inapoi in cluburi. Prefer sa ma bazez pe echinaceea lu’ bunica, care in cazul meu e mai buna decat orice vaccin
[Reply]
EU Reply:
November 10th, 2009 at 10:32 am
mey aici sunt de acord cu tn…dak tu zica k ai avut prieteni care s-au luptat cu gripa inseamna ca ea chiar exista sincer nu credeam in ea….oricum ma bucur ca multi dintre noi refuza acest vaccin (mai ales dupa ce am aflat din ce e facut) sigur nu-l mai fac si nici nu aveam degand sa-l fac



[Reply]
about 3 months ago
ehee..iti dau si eu cateva cu vaccinul ala pentru femei, Gardasil? a mai murit una, a mai dat in boala alta. Lacrimogen
[Reply]
about 3 months ago
Deci al doilea clip e o chestie gen Divertis, făcută probabil pentru a-i discredita pe cei care sunt împotriva vaccinării.
[Reply]
about 3 months ago
o, da, david icke stie ce vorbeste.
nu e cumva acelasi tip care sustine ca reptiloizii de pe planeta Draco sunt printre noi, si vor sa preia conducerea pamantului?
http://en.wikipedia.org/wiki/David_Icke
am uitat sa zic: tipul a fost fotbalist. cam atata despre cunostiintele lui stiintifice.
pacat ca unii cred orice prostie spusa de un oarecare
[Reply]
about 3 months ago
Subiect pentru viitorul Zeitgeist
[Reply]
about 3 months ago
Disperatii astia de la scoala vroiau sa ne dea dastea..
[Reply]
about 3 months ago
Acu ceva timp, David Icke, era considerat nebun.
Acum, toata lumea ii da dreptate…
Sunte de acord. Nu va faceti vaccin !
@David Lee – Esti penibil…
[Reply]
about 3 months ago
@andi, ai tu vreo dovata cu care sa sustii ca reptiloizii de pe planeta draco NU sunt printre noi?
[Reply]
about 3 months ago
@ndrey: ok, cu asta ai dovedit nivelul IQului tau.
hai sa folosim aceeasi logica. eu sustin ca oamenii sunt urmasii arahnidelor acvatice de pe planeta Fucktard2, din sistemul Omega 17, si am fost alungati de pe planeta aia acum 7 milioane de ani, de dusmanii arahnidelor, avianii.
am ajuns pe pamant dupa lupte interminabile cu armata clonelor, condusa de imparatul senator, si dupa ce i-am invins, ne-am stabilit pe pamant.
ai vreo dovada ca NU e asa cum zic eu?
nu uita: extraordinary claims need extraordinary evidences. pana una alta, e datoria fucktardului ce face o afirmatie cretina, cum e david icke, sa o dovedeasca, nu e datoria celui ce rade de el sa dovedeasca ca nu e asa.
[Reply]
about 3 months ago
@andi, evident ca nu am cum sa demonstrez ca ce ai spus tu e fals. Dar in schimb, nici tu nu ai cum sa demonstrezi ca ce ai spus este adevarat.
David asta nu cred ca a lansat asa teorii fara o baza cat de cat solida, si 2-3 concepte sau dovezi.
Nu m-am documentat despre ce a sustinut el, dar sigur a adus si niste argumente in favoarea acestor lucruri.
Iar IQ-ul reprezinta nivelul de inteligenta, nu modul in care percepi lucrurile.
[Reply]
about 3 months ago
deci nu stii ce a zis ala, nu stii daca a adus sau nu dovezi, dar il crezi
pai si eu pot scrie o carte despre teoria mea, gasesc destule dovezi circumstantiale, interpretabile, asa cum face von Daniken, si scot o carte. cartea documenteaza afirmatia mea.
exemplu de dovada circumstantiala, si pot sa gasesc mii daca vreau:
gasesc un desen de paianjen sau scorpion intr-o pestera. (ambele sunt arahnide). asta dovedeste clar ca stramosii nostrii inca aveau memorii suprimate despre stramosii indepartati din specia arahnidelor.
gasesc un desen cu o pasare. deci e dovada clara ca stramosii nostri si-au amintit cumva de dusmanii nostri de moarte, avianii.
gasesc un desen intr-o pestera cu 2 omuleti identici, unul langa altul. dovada clara ca cineva si-a amintit de lupta cu clonele.
voila, dovezile clare:
http://www.birdwatchersdigest.com/blog/uploaded_images/EarlyBirdListClose-751124.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dd/African_cave_paintings.jpg
http://files.abovetopsecret.com/images/member/be435c0e5d5b.jpg
acum gandeste-te putin:
oricine poate veni cu o teorie cretina ca a mea. oricine poate gasi dovezi care sa o sustina, asa cum am facut-o eu acuma. intrebarea e: fara dovezi extraordinare (adica artefacte de pe nava cu care am aterizat pe pamant acum 7 mil de ani – verificabile stiintific in laborator, de catre oameni de stiinta adevarati), ma crede cineva?
eu zic ca sunt destui care m-ar crede.
[Reply]
about 3 months ago
Eu cred ca ce spune David acolo este adevarat … Totul de la TV este spre raul nostru . Noi credem orice si ne omoram singuri. Folosim noile substante chimice pe care ei le pun pe piata si vedem efectele peste cativa ani cand murim din cauza lor. Aceasta epidemie va trece sau v-a avea o rezolvare deoarece asa se spunea si la gripa aviara ca toata populatia se sfarseste . Am trecut peste gripa si asa cred ca vom trece si pe aceasta
[Reply]
about 3 months ago
in primul clip e total adevarat
[Reply]
about 3 months ago
de acord cu roxy
[Reply]
about 3 months ago
La David Icke trebuie să fii suficient de inteligent ca să citeşti printre rânduri. Chestia cu reptilienii cred şi eu că e o bazaconie, dar asta nu înseamnă că celelalte informaţii nu sunt adevărate. Omul trebuie să pară nebun pentru că altfel ar fi fost lichidat demult. Chestia cu reptilienii este o metaforă pentru “elite”. Dacă aş fi fost în locul lui şi ar fi trebuit să mă expun public, cred că aş fi procedat la fel.
[Reply]
Nora Reply:
January 25th, 2010 at 11:27 pm
Mai ingrijorator in chestia cu reptilienii este faptul ca destui oameni cu nivel de pregatire universitar, au inghitit galusca asta si sunt convinsi ca reptilienii sunt printre colegii lor de servici ! Asa incat astia sunt gata sa-ti ceara o mostra de ADN ca sa stie daca esti pamantean sau reptilian si daca e cazul sa ceara sefului sa fie mutati in alt birou, pana nu il fagocitezi intr-o criza de ingestie reptilifera !!! David Icke este destul de new-age ca orientare filozofico-religioasa, treaba lui, poate vrea sa fie original, mananca si el o paine,deh.. Si nebunul regelui era haios si original,ca altfel se plictisea regele de el si-l decapita.
[Reply]
about 3 months ago
Fiecare cu credinţele lui. Nimeni dintre noi nu vom avea aceleaşi credinţe cu ceilalţi… Poate că are şi David Icke ceva dreptate, însă nu întru totul… Bine că nu apar asemenea oameni şi pe la OTV… A mai fost nu ştiu care tembel la OTV şi spunea că va veni sfârşitul lumii cică sâmbăta… Asemenea oameni nu ştiu de ce mai apar la TV. Ca să se dea mari şi să ne sperie ? Sau ? Sunt sigur că şi cei care apar la TV încasează nişte bani ca să facă rating televiziunii respective. Sau televiziunile sunt în pană de idei cumva ?
[Reply]
about 3 months ago
@andi, ma sincer sa fiu aia cu omuletii chiar m-a pus pe ganduri. Ma rog, ai in mare parte dreptate, dar ce spune omul asta in legatura cu vaccinul nu este chiar asa departe de realitate si e ceva care chiar se poate face si are si un scop precis..
[Reply]
about 3 months ago
@ndrey: ma bucur ca te-am pus pe ganduri, asta a fost si scopul…
prea multi cred orice teorie se scrie intr-o carte fara sa cerceteze sau sa se intrebe daca e bullshit sau nu.
exemplul pe care l-am dat eu, cel cu stramosii de pe planeta Fucktard2, nu e chiar asa de fictiv. vezi ce cred scientologii. aproximativ aceaasi idee cu teoria mea cretina.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientology – cateva milioane de oameni chiar cred povestea asta.
de aia zic: atentie mare cand vine vorba de teoria conspiratiei. afirmatia extraordinara e sustinuta de dovezi extraordinare? sau merge pe baza: eu zic ca e asa, trebuie sa ma credeti, ca mi s-a aratat noaptea spiritul si mi-a zis. asta e deja religie. crede si nu cerceta.
acuma vezi aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/1918_flu_pandemic
in 1918 cca 50mil de oameni au murit de un subtip al virusului H1N1. 50 de milioane. de 2 ori populatia romaniei plus populatia moldovei.
mai riscam asa ceva?
si tema de gandire: in 1918, ca sa ajungi din londra la new york, iti trebuiau 2 sapt. acuma iti ia 6 ore. de la londra la sydney 12 ore.
daca in 1918 virusul s-a raspindit asa de usor si repede, omorand atatia oameni, gandeste-te cum s-ar raspandi astazi.
culmea e ca beneficiem de revolutii medicinale, dar credem in teoria cospiratiei unui fost fotbalist care vine cu povesti SF. si nu credem in oamenii de stiinta, care au invatat ani de zile, care au facut doctorate, care stau ani de zile in laborator si cerceteaza, asftel incat sa nu mori de la o infectie a maselei.
acum cateva sute de ani media de varsta era 30 de ani, acuma e 60-70 de ani. acuma 150 de ani mureai in anii copilariei de diverse boli care nici nu mai exista acuma, deoarece au fost eradicate de oamenii de stiinta.
dar noi credem ce zice un fotbalist, fara un pic de cunostiinte, fara facultate.
[Reply]
andi Reply:
October 30th, 2009 at 12:24 am
hm, vad ca articolul de pe wiki despre scientologi e editat si schimbat fata de ce era acum cateva luni.
singura referinta la extraterestrii e asta:
Further controversy has focused on Scientology’s belief that souls (”thetans”) reincarnate and have lived on other planets before living on Earth.[19] Former members say that some of Hubbard’s writings on this remote extraterrestrial past, included in confidential Upper Levels, are not revealed to practitioners until they have paid thousands of dollars to the Church of Scientology.
credinta lor se bazeaza pe ideea ca sufletele noastre sunt sufletele thetanilor de pe nustiuce planeta, iar la sfaristul vietii, daca treci de treptele intelepciunii, te intorci pe planeta X. sau asa ceva
si da, milioane de oameni cred asta. inclusiv tom cruise si alte vedete.
[Reply]
Ndrey Reply:
October 30th, 2009 at 8:00 pm
Ma nu stiu ce sa zic, dar in general oamenii mari de stiinta care sunt intr-adevar buni, sunt manipulati, amenintati, etc.
[Reply]
about 3 months ago
FRECŢII!
[Reply]
about 3 months ago
A
[Reply]
about 3 months ago
e un penibil si patetic David Icke. sa reduca populatia lumii? cea mai jalnica ipoteza. am impresia ca tot asta a zis ca noi defapt traim in matrix, asta dupa ce a vazut filmul o singura data.
nu trebuie sa crezi in toate teoriile conspiratiile pizdii care le vezi pe internet, si alea sunt formulate de oameni care stiu la fel de mult ca noi. sunt extrem de putine conspiratii adevarate si dovezi ce le sustin.
fie ca accepti sau nu vaccinul e treaba ta, dar daca o faci pe rebelul, intri in contact cu boala si infectezi mai multi oameni, n-o sa mai fii asa de jmecher. cazul majoretei e un accident nevinovat, i se putea intampla si la alte vaccine.
cacaturile astea de filmulete prind cel mai repede la copii. si eu credeam in toate teoriile de cacat, dar pana am cautat si mai adanc si-am aflat ca nici Zeitgeist nu e atat de “true” pe cat se da.
[Reply]
andi Reply:
November 3rd, 2009 at 3:17 pm
chiar am ras pe tema asta cu o prietena si mi-a zis tipa o chestie asa de simpla si logica, ca nici nu mi-a trecut prin cap.
zice tipa: pai nu e mai usor sa raspandesti un virus mortal (creat in laborator) si sa ii vaccinezi numai pe aia care trebuie sa supravietuiasca?
simplu si logic
in cazul teoriei lui icke, se procedeaza asa: se creaza un virus adevarat sau fals, cel porcin, si se foloseste vaccinul ca si metoda de ucidere
pai “elitele” lumii se cam scarpina dupa ureche
daca se afla de conspiratia lor ca vor sa ucida lumea cu vaccinul, nimeni nu il face si se duce dracului intregul plan ingenios de preluare a lumii.
asa cu un virus, poate si un cretin sa omoare lumea: eliberezi virusul si folosesti vaccinul ptr a-i salva pe aia care trebuie salvati. nu cred ca vreunul dintre ei va refuza vaccinul
deci david icke, pe langa ce e si prost de da in gropi, are si o logica inversa.
ah, si inca o chestie zisa de amica aia a mea
zicea cineva aici ca faza cu reptilienii e metafora ptr elite, astfel incat elitele sa nu se prinda.
in schimb se prinde un teenager din romania ca e metafora.
dar….halal “elite mondiale” sunt si alea care nu se prind de o metafora, dar conduc lumea, economia, armatele, sistemul medical, sistemul financiar, etc
pai ori e asta super geniu (ceea ce ma indoiesc), ori elitele sunt o adunatura de retarzi, care nu ar putea sa preia conducerea lumii nici daca ar avea acces la toate armele nucleare din lume.
either way, eu stau linistit si ma distrez
[Reply]
Ndrey Reply:
November 3rd, 2009 at 9:31 pm
Pai nu are nici un sens. Daca ar fi trebuit sa ii vaccineze doar pe aia care trebuie sa supravietuiasca, e imposibil sa aleaga ei pe cine vor sa supravietuiasca, sa le faca vaccin doar lor si noua nu. Iti dai seama ca s-ar afla imediat si nu poate o organizatie sa spuna caror oameni sa li se faca vaccin si caror nu, si doar pe aia sa ii cheme la vaccinat, si pe ceilalati nu.
Mie mi se pare mai logic ce zice Icke.
[Reply]
andi Reply:
November 3rd, 2009 at 10:34 pm
pai stai asa ca nu e adevarat ce zici tu.
fi atent:
se planuieste eliberarea unui virus mortal, right? se stie (cei din elita) ca va fi lansat in 23 decembrie 2011, de ex.
intre timp se duce o campanie secreta de vaccinat, in care e vaccinat numai cine trebuie. astfel se asigura ca “elita” e vaccinata, si traieste numai cine trebuie.
apropos, vaccinul se poate baga si cand iti face controlul de rutina anual de la servici, scoala, etc. deci nici nu trebuie sa stie “alesii” ca sunt vaccinati.
si da, un vaccin se face anticipat (asta e si ideea vaccinului, de altfel), daca se stie virusul tinta.
logica lui icke e asa: eliberam un virus si dupa aia bagam vaccinul mortal cu forta
doar ca unii se prind ca vaccinul e mortal si refuza sa faca vaccin. le zic la altii sa aibe grija, pun clipuri pe youtube si pe blog despre pericol, si nimeni nu se mai vaccineaza, deoarece stie “adevarul”. pai care e faza? e complet aiurea
toata operatiunea a esuat, deoarece genii gen Icke vin si spulbera totul.
[Reply]
Ndrey Reply:
November 3rd, 2009 at 10:56 pm
Gandeste-te cati oameni sunt in lume. Crezi ca ar sta cineva sa aleaga cateva milioane care sa faca vaccinu, sa se intereseze cine sunt aia, cu ce se ocupa, si daca merita sa traiasca, sau cum?
[Reply]
about 3 months ago
s3ptember: fa tu vaccin. poate avem noroc si scapam de prezenta ta definitv.
[Reply]
s3ptember Reply:
November 6th, 2009 at 10:49 am
da, eu fac vaccinul, supravietuiesc, iar voi, apostolii lu Dicktard Icke, va imbolnaviti si eventual muriti de gripa porcina.
draga gibon r00t, la mine in scoala sunt deja 2 cazuri confirmate de gripa porcina, numar care tinde sa creasca. fie ca vreau, fie ca nu vreau, tot va trebui sa-l fac.
[Reply]
about 3 months ago
Foarte interesant,mai ales primul video,cel a lui David Icke.
Cat despre acea majoreta,nu stiu ce sa spun,imi pare fake.
[Reply]
about 3 months ago
ndrey
google sorteaza 6.270.000 de rezultate ptr cautarea “icke” in 0,28sec.
tu crezi ca e greu ptr aceste “elite” sa aibe o baza de date cu toti oamenii importanti (politicieni, ofiteri, medici, oameni de stiinta, ingineri, piloti, etc)
facebook avea 100mil useri in 2008 ( http://www.readwriteweb.com/archives/facebook_hits_100_million_user.php ), acuma probabil dublu. cat de greu crezi ca e sa ii sortezi dupa etnie, profesie, etc?
iar aceste “elite” nu crezi ca ar avea acces la datele personale ale userilor de google, youtube, facebook, twitter, linkedin, etc etc?
ca altfel nu le poti numi elite
cat de greu crezi ca e sa faci o baza de date cu oameni? in vest totul e sistematizat. orice om are un CNP si este gasit automat in reteaua guvernamentala.
tu crezi ca aceste “elite” nu ar avea acces la aceste date?
nu uita ca “elitele” sunt compuse din politicieni, militari, oameni de afaceri, bancheri, etc
[Reply]
about 3 months ago
Da, foarte interesant. Ce sa mai credem acum? Il facem sau nu il facem?
[Reply]
andi Reply:
November 4th, 2009 at 4:19 pm
asta e treaba fiecaruia.
ideea mea este: nu ascultati de toti retardatii care baga un clip pe youtube. oricine poate baga un clip pe youtube. oricine poate veni cu teorii ale consipratiei (heck, eu am venit cu una in 5 minute, si am si demonstrat-o cu dovezi circumstantiale, fix acelasi tip de dovezi pe care il folosesc toti).
cand e vorba de sanatate, intrebati un doctor. cel mai bine un imunolog in cazul asta.
cand baga unul un clip cretin pe youtube, verifici cine e ala pe wiki. daca e teoretician al conspiratiei, fuck him. astia castiga milioane din cauza ca prostii cumpara cartile (icke are editura lui proprie).
citeste ce inseamna mutatie la un virus, pandemie, spanish flu cu cei 50mil de morti, etc.
si dupa aia te sperii. realitatea e mai groaznica decat conspiratiile, believe me.
eu inca nu mi-am facut vaccin. lociesc in germania, aici sunt mii de cazuri de gripa confirmate. daca citesc ca muteaza virusul si scapa de sub control, sunt primul la coada la injectie.
[Reply]
about 3 months ago
Cel mai bine e de aia care stau izolati in pustiu, n-au televizor, nici radio, si nici nu-i intereseaza ce se intampla in lume.
[Reply]
about 3 months ago
@andi, nu te mai obosi cu acesti indivizi. Sunt convins ca ai lucruri mai bune de facut.
[Reply]
about 3 months ago
vaccinurile din ziua de azi sunt cea mai mare inventie care se bazeaza pe vacinurile care au avut intradevar un efect(poliomielita si altele). trebuie facuta o revolta totala impotriva lor si oamenii sa inteleaga ca astia nu vor decat sa ne distruga.eu am caz concret … eu am 21 de ani si acum 4 ani mi-a murit sora in varsta de 4 ani jumate in urma unui vaccin care se face obligatoriu la 2 ani jumate.era un copil perfect sanatos care alerga si se juca toata ziua si dupa acel vaccin care e obligatoriu la 2 ani jumate si se face la medicul de familie la aproximativ o saptamana nu a mai vrut sa manance , nu mai mers si am fost la doctor… prima data in bucuresti la grogore alexandrescu dupa care la fundeni si au urmat tg mures, cluj si timisoara … toti spuneau ca ar fi leucemie.tata nu a putut sa accepte chestia asta pt ca nimeni in tot neamul meu nu a avut pb de genul.si au mers la viena unde s-au facut analize mai detaliate(nu ca in romania) si cei de acolo au dat verdictul final “REACTIE LEUCEMICA”.si vb tata cu doctorul de acolo si “cinstindul si pe el” i-a spus doctorul clar “NU MAI FACETI NICIODATA NICIUN VACCIN , NICI DUMNEAVOASTRA CA ADULT NICI COPIILOR”. nefiind tramtament pt “reactie leucemica(reactia organismului la vaccin)” a urmat un tratament de leucemie si in 2 ani sora mea a cedat si … VERDICT … VACCINURILE SUNT NENOROCITE, DAR NU MAI NENOROCITE DECAT CEI CARE LE FAC SI NE OBLIGA(INTR-UN FEL SAU ALTUL SA LE FACEM). NU ACCEPTATI SA VI SE FACA VACCINURI !!! DA-TI SEMNATURA CA NU DORITI… SI DACA SUNT INSISTENTI SPUNETILE CA ATI MAI AVUT REACTII ADVERSE LA VACCINURI SI V-A RECOMANDAT DOCTORUL SA NU FACETI(SI NU O SA VI-L MAI FACA… E PROBATA.DIN CLASA A 8-A NU AM MAI FACUT NICIUN VACCIN)
[Reply]
Ndrey Reply:
November 5th, 2009 at 11:45 am
Doamne
Imi pare rau pentru sora ta. Vezi, tocmai astfel de cazuri nu sunt date la TV, pentru ca ce este cu adevarat real incearca sa ascunda de noi.
[Reply]
about 3 months ago
Nici eu n-am mai facut vaccin dintr-a 8-a si au trecut vreo 15 ani de atunci si n-am avut nici o boala. Trebuie sa traim si sa mancam natural. Tv-ul nu este decat o arma folosita impotriva nostra, de a ne manevra ca niste oite.
PS: nimeni, dar chiar nimeni nu ne poate obliga sa facem ceva ce nu dorim.
[Reply]
about 3 months ago
Eu sunt de acord cu s3ptember. Doar o alta teorie a conspiratiei. N-am chef sa scriu un roman aici, spun doar ca face afirmati ilogice (sunt si unele logice dar exprimate prost). Ca cea cu vaccinatul in general si cu sistemul imunitar.
Va asigur eu, ca daca nu toti, marea majoritate, ati facut cel putin 2-3 vaccine pana acum. De ce ? Pentru ca sistemul nostru imunitar, nu mai este atat de puternic pe cat era acum nu stiu cat timp. Factorii ? Cred ca-i stiti si voi si sunt multi. Poluarea, hranirea nesanatoasa, etc. Da, a spus si David ala ceva de genu’ asta, doar ca in alt context si cu alt inteles. El a incercat sa spuna ca telefoanele mobile, coca cola, etc. sunt toate facute intentionat ca sa ne omoare.
Nu, eu spun ca tehnologia si poluarea si toate aceste chestii fac parte din evolutie. La inceput am fost jos, nu prea am stiut nimic. Incet incet, am evoluat si am ajuns unde suntem acum. De aici, ne asteapta un drum mai bun, pentru ca din cate ati vazut, o multime de oameni de stiinta si cei care pot face ceva, si-au dat seama ca-i nevoie de o schimbare si lucreaza sa faca tehnologia cat mai putin daunatoare. La fel si cu mancarea, la fel cu totul.
Deci, in concluzie, doar o alta teorie a conspiratiei, fara nici o dovada palpabila prezentata acolo.
[Reply]
about 2 months ago
Nu spun ca Icke nu are dreptate, dar daca totusi exista ceva si noi luam totul in gluma?
[Reply]
about 2 months ago
Mizerie de vaccin baa…nu va bagatzi rahatu ala in voi……mai bn jumatzi o cana…
[Reply]
about 2 months ago
Mai bine fumati marijuana
…nu luati vaccinu…
[Reply]
about 2 months ago
luatziva totzi cate o plancarda pe care scrietzi “jos cu vaccinu” shi ne intalnim in piatza victoriei sh facem revolutzie…
[Reply]
about 2 months ago
Am si eu o singura intrebare daca se poate : Sunt elev ,am 14 ani si maine poimaine vor veni sa imi faca vaccinul anti gripa porcina si daca se poate sa imi dati un raspuns cat mai rapid daca este obligatorie vaccinarea impotriva virusului AH1N1
[Reply]
Ndrey Reply:
December 3rd, 2009 at 9:48 pm
Nu, nu are cum sa te oblige nimeni. Vaccinul NU este obligatoriu si il face doar cine vrea. Oricat de convingatori ar incerca cei din jur sau profesorii sau doctorii/asistentele sa para, nu il face. Nu te pot obliga, iar daca o fac, nu au absolut nici un drept sa te forteze sa il faci. Daca tu nu vrei, nu il faci si gata. Repet, nu este obligatoriu iar daca tii cu tarie ca il faci nu are nimeni cum sa te lege de scaun si sa iti bage seringa in tine
[Reply]
about 2 months ago
AM CITIT TOATE ARTICOLELE PUBLICATE PE INTERNET, IN LEGATURA CU ACEASTA GRIPA “PORCINA”.TOATE ARTICOLELE PAR SA AIBA UN ROL PERSUASIV SI IN TOATE SE SPUNE CA SUNT DIVERSE INTERESE ALE MARILOR COMPANII FARMACEUTICE,BA CHIAR SE MENTIONEAZA CA S-AU EFECTUAT STUDII CARE ARATA CA ACESTE VACCINURI AU EFECTE SECUNDARE GRAVE.INTREBAREA MEA ESTE:NU CUMVA NE AFLAM INTR-O SITUATIE CU ADEVARAT CRITICA DIN CAUZA ACESTEI EPIDEMII,IAR ACEST VACCIN NE FACE CU ADEVARAT BINE SI PENTRU A CONVINGE POPULATIA SA NU IL FACA, CREATORII LUI POSTEAZA ANUNTURI DE ACEST GEN PE INTERNET? CE PARERE AVETI ?
[Reply]
about 2 months ago
da multumesc de raspuns eram nedumerit
[Reply]
about 1 month ago
eu miam facut vacinul chiar astazi….mie nu imi este teama…voi chiar credeti k aia ar face vacinul numai asa de kiki k nau ce face…au lucruri mai importante de facut decat sa se joace dea virusurile
[Reply]
Ndrey Reply:
December 23rd, 2009 at 4:36 pm
Tu esti tipul de stereotip clasic
[Reply]
about 1 month ago
ce e natural .. natural ramane, sistemul imunitar e destul de puternic daca ai incredere in el.REstul lasa loc la o gramada de baliverne .. asta e rolul celor de la conducere .. s frece menta si sa inventeze tot felul de cretinatati.. sa mai mulga ceva bani de la populatia-sclavi.
[Reply]
about 4 weeks ago
bine spus… asa suntem noi romanii credem toate prostiile altor… si in spania se face tot gratis vacinul…deci pica faza ca unul ar face bani pe urma “pandemiei”
[Reply]
about 1 week ago
lasama frate cu vaccinurile vietii ca eu ma lecuiesc cu ciorba lu mama din legume proaspete fara aditivi gen cubuletze knorr sau maggi(chimicale) asta te tine in viata, mancarea sanatoasa…iar cand copiii isi mancau bilutzele de muci , aia erau adevarati anticorpi nu cine stie ce drq de substante chimice combinate …unii inca nu-si dau seama ca suntem mintiti inca de cand a aparut religia. Tocmai asta este scopul ‘lor’ sa ne slabeasca intelectul sa nu ripostam atacurilor, de ce drq credeti ca in constiinta noastra stim cine ne-a adus de rapa tzara(iliescu si restul turmei) dar nu facem nimic gen ce au facut in 89 parintii nostri? pentru ca erau alte vremuri si erau ’sanatoshi’ la cap ..se ’se consuma lapte de vaca nu lapte praf’
[Reply]
about 3 days ago
hai ba ce naiba al doilea clip e fake mi se pare imposibil asa ceva..cred k se preface
am ras sa ma stric
)
oricum e penala face ca o capra turbata
si in legatura cu vaccinul asta…ce sa zic..noi romani prostii..cobaii..fac experimente pe noi..trist
[Reply]