Moarte tiganilor
Vorbeam azi cu cineva si din vorba in vorba imi spune ceva care pe moment m-a socat:
Un elev la liceu, face naveta cu trenul. In timp ce urca in tren, un tigan prost, ii trage de telefon sa i-l fure. Intr-o miscare brusca, respectivul elev se arunca dupa tigan sa ii dea telefon inapoi. In momentul ala s-a impiedicat si a cazut sub rotile trenului. Acum nu mai are nici un picior.
Pai daca il prinzi pe tiganu ala prost nu iti vine sa ii %#$%$&^#*& in gura?
Va dati seama ca din cauza unui tigan prost, omul ala nu mai are nici un viitor?
Este tragic ce se intampla la noi in tara, si mai ales ca nimeni nu face nimic!
UPDATE: http://ndrey.com/faceti-un-serviciu-lumii-intregi/
Posturi asemanatoare:
- Puterea pixului
- Cersetor de commentarii
- La Vodafone e saracie mare
- Ăstia de la Carrefour fac misto de noi
Ale mai comentate articole
Home
Contact
Proiecte
Serii
Best posts
Vand Monitor LCD 19" Samsung SyncMaster 920N nou 









about 1 year ago
Daca il prinde cineva, poate sa “danseze” un pic pe el si din partea mea.
[Reply]
about 1 year ago
Vezi de ce e bine sa ai un telefon pe care daca
[Reply]
about 1 year ago
Eu am un tigan care locuieste deasupra mea si
[Reply]
atmin Reply:
February 28th, 2010 at 3:36 pm
si de ce nu-l impusti mai ??
[Reply]
about 1 year ago
cum vine asta cu nici un picior???
a ramas fara picioare era mai indicat sa zici
[Reply]
about 1 year ago
@iulys, pai putea sa ramana fara unul…
[Reply]
about 1 year ago
@ ndrey daca iau toate articolele scrise de tine 70 % sunt discriminari facute rasei “tiganilor” si nu numai . De unde stie ala ca era tigan si … sincer ar trebui sa o lasi mai incet cu discriminarile aceasta “rasiale” pentru ca sunt fel si fel de oamenii si tiganii fura si romanii si englezii si orice “neam” de rasa .
[Reply]
about 1 year ago
@ceostoy, care 70% ? eu am 235 de posturi, arata-mi si mie 164 de posturi in care scriu despre tigani. Vezi ca habar nu ai ce vorbesti? Nici macar 10 posturi de tigani nu am in astea 235..

Nu fac nici o discriminare, spun doar ca cei ca astia nu merita sa traiasca, este doar opinia mea, nu reduc din drepturile nimanui si nici din banii care ii primeste, asta inseamna discriminare
Mai pui si intrebarea stupida de unde a stiut ca e tigan
Las-o mai moale prietene
[Reply]
about 1 year ago
Poate ca tu nu stiai dar eu sunt rom , sunt “tigan” dupa cum spui tu si ma mandresc cu acest lucru nu ma ascund dupa faptele pe care uni le fac . Oricine omoara si romanu omoara si tiganu
@ tu tot timpul ai o opozitie impotriva “tiganilor ” ” cocalarilor ” si mai sunt multe dar de inca nu ai ajuns la varsta sa te judeci pe tine prima oara si apoi sa ii judeci pe alti .
[Reply]
about 1 year ago
pai si ce ai vrea cand unu si-a distrus viata din cauza unui prost de tigan, ce vreai sa zic “si un roman putea sa fure telefonu ala” sau “mai intai sa ma judec pe mine, nu pe ala care a furat telefonu”. Treaba e ca majoritatea furturilor sunt facute de tigani, cel putin in orasu meu, nu am vazut nici un roman furand, in schimb tigani vad mereu.. si care fac o gramada de rele, care fura de la oameni din buzunar fara sa simta… nu zic ca nu fac si romanii infractiuni, dar nu au crima in sange si nu au tendinta aia sa faca rau.
Si nu stiu daca am spus, nu toti tiganii sunt la fel, exista si tigani care stau cuminti, cum exista si romani care fac infractiuni. Foarte putini.
[Reply]
about 1 year ago
De unde sti ca “cineva” e tigan ? [ o intrebare la care doresc sa raspunzi argumentand raspunsul ]
[Reply]
about 1 year ago
Romania?
[Reply]
about 1 year ago
@ceostoy, in primul rand dupa culoarea pielii. O sa imi raspunzi ca nu toti tiganii sunt negrii. Stiu. Toti sunt mai negri sau mai albi, depinde de natia lor. Niciodata nu exista un tigan la fel de alb ca un roman. Niciodata. In al doilea rand, dupa felul in care se imbraca, si dupa igiena corporala. Dupa limbaj si multe altele.
Exista si tigani mai albi, care nu sunt jegosi, care vorbesc frumos si sunt amabili. Dar tot au acel ceva care ii face sa fie tigani, si e simplu sa iti dai seama.
[Reply]
about 1 year ago
Ceostoy, tiganii au o gena care-i face asa cum sunt. Nu-i greu sa-i recunosti.
Este adevarat, mai sunt si tigani buni, dar mai rar.
[Reply]
about 1 year ago
Ehh… cocalar… Nu sunt toti asa.
[Reply]
about 1 year ago
ndrey culoarea corporala te induce in eroare de fiecare data . Aceia negri se numesc “Rudari” e o subramura . Igiena corporala
un tigan se imbraca de 1000 de ori mai frumos decat un Roman , mai elegant
si tigani vezi ca sunt de mai multe feluri asa ca nu mai fa “discriminari” asupra tuturor 
toti vorbesc lafel ca romanii , au acelasi accent . Acuma ceva timp se folosea tiganeasca sa vobesti insa nu se mai foloseste decat la rudarese 
Limbaj
[Reply]
about 1 year ago
@ceostoy, degeaba se imbraca de la D&G cu niste bani care nici nu sunt munciti de ei, daca pute camasa pe ei
[Reply]
about 1 year ago
In ceea ce`i priveste pe tigani, nu cred ca toti intra “in aceeasi oala”, dar in cazul de fata cred cu adevarat ca tiganul trebuie pedepsit.
[Reply]
about 1 year ago
Din pacate, asta se intampla, dar nu e din cauza ca e tigan, putea pur si simplu sa fie si om.
[Reply]
about 1 year ago
Destul de crud din partea tiganului, dar telefonul la cine a ramas pana la urma. Oricum nu merita sa te bati cu iei ca isi iau verii si vin cate 500 la tine la usa.
[Reply]
about 1 year ago
Daca era roman? Negru? Chinez? Le doreai moartea lor pe rand? Nu asta e important…importanta e gandirea celor ce il inconjoara pentru ca in mare parte marginalizarea la asta duce…la un comportament tampit. Abia apoi vine educatia, buna-crestere, constiinta fiecaruia etc.
Oricum, asta nu inseamna ca trebuie sa le suportam toate iesirile…si sa facem ceva sa nu se mai intample asta.
[Reply]
about 1 year ago
@Ndrey – sa stii de la mine ca un roman este mult mai jegos fata de un tigan si asta iti spun pentru ca sunt nascut si crescut intr-un cartier de rromi , eu pana acum m-am inteles de 10 ori mai bine cu un tigan , tiganul stie ce inseamna respect , stie cum sa te trateze , stie cum sa te iubeasca pe cand un roman nu stie acest lucru !
[Reply]
about 1 year ago
Nici odata sa nu mai faci aceasta greseala, sa zici k poti recunoaste un rom, dupa cum vorbeste, culoarea pielii, imbracaminte… sa iti dau un exemplu…
Anul trecut eram la fotbal, si am luat o pauza. Deodata ma intreaba unul daca sunt rrom, si l-am intrebat dc crede asta. Si el mia zis din cauza ca sunt mai brunet si ca ne mai prosteam noi, cei din clasa mea, cand mai ziceam ceaules, sau dales..
)
Sunt inchis la culoarea pielii si pot fi luat drept tigan
[Reply]
about 1 year ago
@Perfu, orice lucru are si avantaje si dezavantaje. Poate un tigan stie sa te iubeasca si ce e ala respect, dar iti da si in cap si iti fura banii. Pe cand un roman nu prea stie ce e ala respect si e mai rece, dar nu iti da in cap si nici nu iti ia banii. Intelegi ce vreau sa spun. Sunt avantaje si dezavantaje.
@Zfun, majoritatea rromilor sunt negrii. Bineinteles ca exista si tigani albi si romani negri.. asta e altceva..
[Reply]
about 1 year ago
Pff mai conteaza daca era rrom sau nu chiar daca era roman si facea acelasi lucru nu era ceva urat
[Reply]
about 1 year ago
In locul acelui rrom putea sa fie un roman, si cel cu telefonul putea sa fie rrom
[Reply]
about 1 year ago
@ZFun, apai sa fure roman de la tigan n-am vazut in viata mea
[Reply]
about 1 year ago
@Ndrey – un simplu studiu recent ne arata ca psucariile sunt pline in proportie destul de mare de romani ! , concluzia ar fii ca rata infractualitatii la romani este foarte mare , crede-ma ca sunt trecut prin viata si nu vorbesc degeaba , am cunoscut foarte multi rromi la viata mea si m-au respectat nu mi au furat banii mi au dat sa mananc , mi au dat gagici pe cand un roman nu stie sa te aprecieze ca pe un prieten !
[Reply]
about 1 year ago
@Perfu, foaaaarte gresit. Pe tigani nu are curaj sa ii prinda… am vazut politai fugind de tigani… nu-mi spune mie… aia nu au curaj sa intre peste ei decat 100 de romani la un tigan.. iti zic eu ca le e frica de ei.. si poate ca sunt mai destepti si nu intra un puscarie da rele tot fac.. de unde crezi tu ca au mii de euro?
[Reply]
about 1 year ago
pai crezi ca toti intra in aceiasi oala ? nu au si ei dreptul sa faca afaceri ?
[Reply]
about 1 year ago
intreb si eu, poate vrea cineva sa raspunda: daca oricare dintre noi s.ar fi nascut intr.un ghetou, sa aiba neshte parinti inculti, murdari, si >logic urmeaza>> fara nici un ban ce ar face atunci cand ar fi ‘cu foamea in gat’??? {nu mai zic de altceva, ca un om (banuiesc ca si tiganii sunt oameni nu?) nu are nevoie doar de mancare} ce ar face? sta cineva sa moara de foame doar pentru simplul fapt ca sa fie cinstit? yo nu cred! nu zic ca ii sustin pe tigani, cu toate ca unii exagereaza cu furturile lor, dar de ce sa fim atat de rasisti ca poate soarta i.a facut sa recurga la aceste gesturi. mai bine ar fi sa ne legam de tiganii care se duc cu mertzanu sau cu bmw.ul sa i.a bani de la ajutorul social, de cei care au palate, mii de euro si aur cu greutatea caruia putem scufunda un vapor
si mai putin sau mai la urma pe cei ce fura de foame. accidente se mai intampla. as mai avea multe de spus.. dar deocamdata e de ajuns..
[Reply]
about 1 year ago
Este clar,tiganii nu pot fi civilizati, si o persoana in inalta instutie ONU a reclamat acest lucru.Se fura pana si unul pe altul.Singura apararea invlountara a tiganilor este acel document anti-rasial,dar care in curand va pica in defavoarea tiganilor.Mai tiganilor, ia ducetiva voi…k si asha ne faceti de ras, spre exemplu in USA,daca nu te supui in general legilor(nu ca in Romania) esti lichidat sau deportat(cunosc in caz in care niste tigani s-au dus in usa pt cershit, si au incercat sa faca ce se face in tara la noi,sa fure clar, ei iaca iau prins niste neonazisti si iau lichidat.evenimentul nu a starnit absolut nimic din partea massmedia.
Din pacate la noi e cel mai amre procent de tigani din Europa, si se simte CLAR! acest lucru.
[Reply]
about 1 year ago
Tuturor ne-ar fi bine fara tigani in Romania.
Propun”Solutia Finala”
[Reply]
about 1 year ago
parerea mea este ca tiganii trebuiesc putin cate putin exterminati pt ca sunt precum cancerul nu exista leac pt ei 99 din 100 de tigani cand merg pe strada se uita ce ar putea sa fure sa talhareasca sa scuipe sa injure sa-si arate burtile si cam atat daca a observat cineva altceva la ei va rog anuntatima si pe mine. Rusine sa le fie acesteor nemernici care se inmultesc precum iepurii dar nu au nici o secunda gandul sa educe acei puradei ci ii invata de mici la fapte antisociale si atat.
Concluzia este ca singura solutie este vcaporul de carton dar problema este ca restul lumii este inca civilizata si respecta legile si incearca sa se respecte unii pe altii.
[Reply]
about 1 year ago
cel mai bine omoram tiganii dar pe ascuns sa nu ne vada ue , mai asa pe la spatele blocului
[Reply]
about 1 year ago
O natie de lepadaturi, jigodii, hoti, criminali, mai nou, au omorat un handbalist roman in UNGARIA. Aceasta NATIE TIGANEASCA ar trebui sa dispara de pe fata pamantului. Unde calca picior de tigan, nici iarba nu mai creste. Se inmultesc ca viermii. Un vaccin in maternitate pt sterilizare ar scapa lumea de spurcaciuni. MOARTE TIGANIL;OR !!!!
[Reply]
about 1 year ago
sincer, ma ofer voluntar pentru orice actiune indreptata impotriva acestei ”subspecii”
[Reply]
about 1 year ago
Eu am avut un prieten de etnie rroma, de treaba, plin de bani, nu era ciorditor, foarte de gasca baiatul.
Dar cand vad tigani daia de satra, sau “mafioti” ca si asa suntem in cazul MARIAN COZMA, pai iti vine sa ii omori.
Singurele lucruri care ar mai putea ajuta la eliminarea tiganilor, este sa facem la fel ca in America, rezervati. In America intalnesti indieni in rezervatie la noi sa fie tigani fara acces in oras sau ceva.
SAU DACA NU SE POTOLESC, SA SE ACCEPTE IARASI LEGEA PRIN CARE AR TREBUI PEDEAPSA CU MOARTEA LEGALIZATA. FACI O CRIMA PAC DE ARD.
[Reply]
about 1 year ago
sa-mi suga …. toate ciorile ca trebuie torturate singura cioara buna e o cioara moarta azi la city mall am avut show sunt agent de paza si a trebuit pentru prima oara sa chem interventiile sa facem fata la tigani am fost 4 contra 15 si am avut noroc ca suntem bine antrenati, zilnic ma bat cu tiganii ziua ii dau afara si noaptea ma bat sunt o boala cu un singur raspuns epurare rasiala si eradicarea completa a legislatorilor binevoitori care primesc sa fie platiti de ciuma natiei romane TRAIASCA RASA ARIANA si MOARTE TIGANILOR
[Reply]
about 1 year ago
Toate neamurile de tigani : caldarari, laiesi, rudari, cocalari, matasari, argintari, lautari si care or mai fi trebuie discriminati in modul cel mai dur. Toti romanii care vor sa faca ceva sa se duca la sala sau sa se pregateasca fizic si psihologic acasa. Interesati-va ce cumparati si de la cine. Nu primiti nimic de la ei si nici nu le dati nimic.
Nu va mai fie frica de ei ca nu sunt mai periculosi decat romanii in nici-un caz. Daca se bat 200 de ciori cu alti 200 cu sabii doar 2 ajung la spital. Daca se bat 5 romani cu alti 5 cu topoare in mod sigur 3-4 ajung la urgente si unul moare.
Acuma va intreb: de ce sa va fie frica de cei care bocesc ca niste fetite de fiecare data cand o iau cu pulanul la sectie? Daca trosnesc un roman la sectie de exemplu mai tare il inraiesc si mi-l urc in cap. Devine periculos chiar asa in catuse cat ar fi el de pirpiriu.
Avem in noi o putere imensa de care nu ne dam seama inca, o determinare si incrancenare atat de intensa si periculoasa incat daca cineva ar sti cum sa o exploateze am trece prin ei ca prin branza.
Sper in reinfiintarea unei organizatii paramilitare nationaliste similare fostei garzi de fier.
[Reply]
about 11 months ago
Deacord cu “ceostoy”… toate padurile au uscaturi… da “padurea” tiganilor are numa uscaturi… daca mi-ai pune un pistol in mana… pfai… fara remuscari la toti tiganii care-i vad…
[Reply]
about 10 months ago
MOARTE TIGANILOR !!!!!!!
[Reply]
about 10 months ago
Moarte tiganilor ! Hai sa iesim in strada si sa-i omoram pe toti tigani ! Lasilor, nu mai indurati jignirile lor in tara voastra !
[Reply]
about 9 months ago
Tiganii sunt ultimele animale, ultimele scursuri, niste jeguri. Pute carnea pe ei. Ar trebui impuscati toti. Toti. Fara exceptie. Din cauza manelelor lor nu pot sa dorm nici noaptea nici ziua. Nu pot sa citesc o carte in liniste, nu pot sa invat in liniste. Puradeii lor imi fura din curte tot. Nu pot sa fac nimic pentru ca daca chem politia fac mai rau. Se cearta cu politistii si poitia nu le-a facut nimic niciodata in ciuda sesizarilor mele. Tiganii sunt niste animale de cacat.
[Reply]
about 9 months ago
Stejarule nu sunt de acord cu tine. Nu trebuie discriminati. Trebuie impuscati.
[Reply]
about 9 months ago
Am terminat Dreptu dar nu va spun cat sunt de scarbit!
De tot ce se intampla in Romania…Tiganii ca de altfel politicienii ar trebui EXECUTATI IMEDIAT! si infiintate brigazi care sa patruleze cu caini si glont pe teava ca nu e posibil sa te calce in piciosare cacatii astia…S a demonstrat ca legile si puscaria nu mai au efect…bietul trup al tarii trebuie vindecat de tumorile astea sociale…
[Reply]
about 9 months ago
Aprob stejarul! Intr-adevar .. Hittler Antonescu si Vadim Tudor ..ar putea face ceva in privinta lor ..!La moarte cu voi scursurilor
[Reply]
about 8 months ago
MOARTE CIORILOR
[Reply]
about 8 months ago
as incepe prin a va marturisi ca, desi sunt roman si traiesc in romania, imi este tare dor de tara mea … caci acest pamant nu poate fi cel ce a dat nastere unui eminescu, creanga si altii ca ei iar acesti oameni care traiesc astazi pe aceste meleaguri nu pot fi urmasii acelor oameni neinfricati care ieri si-au dat viatza pentru tzarishoara lor. a trecut vremea lozincilor … astazi tara noastra striga dupa fapte. ma doare faptul ca astazi romanul a inceput sa uite cine este de fapt … este urmasul unor oameni nobili ce au trait si au murit cu onoare, ce nu au cunoscut frica, oameni drepti si de neclintit, suflete de otzel … ori astazi nu suntem nimic mai mult decat o adunatura de lashi si de soareci fricosi … cotropiti de o rasa net inferioara noua din toate punctele de vedere posibile. ceea ce ma oripileaza la culme este faptul ca nici nu ne dam seama de faptul ca suntem cotropiti si acceptam acest aspect de bunavoie si nesiliti de nimeni iar in unele cazuri imbratisam cu zambetul pe buze modul pagan de viatza al tiganilor care mai apoi devine al nostru … fie ca vrem sa acceptam sau nu adevarul este ca : nu tiganii sunt o minoritate astazi in romania ci romanii sunt astazi o minoritate in romania care poate maine se va numi “tzigania”. este vremea sa ne amintim cine suntem … este vremea sa le aratam acestor sub-fiintze ca in continuare … pe aici nu se trece !!! si ca asha va fi mereu si in vecii vecilor chiar de va fi sa murim cu totii. este vremea sa redescoperim in no insine spiritul razboinicilor de alta data, caci astazi mihai viteazu, stefan cel mare, mircea cel batran si altii care fac cinste neamului si au murit pentru romani, traiesc in fiecare din noi … suflete razboinice si necrutzatoare cu cei nedrepti ce sunt oricand gata sa-si dea din nou viatza pentru pamantul nostru sfant din care am luat nastere cu totii. nu uitati fratilor ca pamantul ca pamantul pe care alearga tiganul jegos cu audi q7 in care canta manele, este pamant amestecat cu sangele unor copii care si-au curmat viatza si tineretea in razboaie pentru tara aceasta pe care acum o cedam fara sa cracnim acestor jigodii. sa nu uitam cum intreg detasamentul de pompieri si-a dat viatza in dealul spireri si au murit eroic pentru tara si patrie iar acum aceasta tara o dam de bunavoie jigodiilor de tigani. rusine ! murdarim amintirea unor oameni morti ! ne batem joc de sacrificul lor ! asa cum tiganii trebuie sa dispara la fel trebuie sa se intample si cu romanii care le iau partea, care le imprumuta obiceiurile si comportamentul intrucat acestia sunt tradatori de neam si merita sa moara. rusine celor care posteaza aici pe acest site idei ce iau partea tiganilor. o anume domnisoara ne face rasiti … cand vei fi violata si batuta crunt de niste tigani, cand iti vor omori copilul, cand iti vor teroriza familia, cand te vor umili si in final iti vor lua si viatza cu siguranta pe lumea cealalta ai sa-ti schimbi parerea. aceste organisme sunt niste animale de nivel subuman si trebuie tratate astfel. trebuie inteles ca nu suportul anatomic pe care ne dezvoltam si cei 46 de cromozomi ne fac oameni in adev sens al cuvantului ci modul in care ne comportam, modul in care gandim, compasiunea pe care o aratam fata de ceilalti iar rationalizand astfel tiganii nu sunt oameni. nu este posibil sa ajungem ziua in care sa ne fie teama sa iesim pe strada de teama tiganilor, sa ne gandim sa plecam in alte tari de teama lor, sa ne fie frica sa ne trimitem copii la scoala de teama lor. ceea ce era candva o tara linistita s-a transformat intr-un circ grotesc din cauza acestor creaturi iar ceea ce ma supara cel mai mult este faptul ca unii romani le iau apararea : cum puteti sa faceti asa ceva ? v-ati pierdut mintile ? nu pot sa cred ca niciodata in viata voastra nu vi s-a pus un nod in gat cand ati trecuti pe langa o gasca de tigani. imi pare rau pentru cei mai pacifisti dintre noi … insa nu putem sa traim la nesfarsit in teama … caci la urma urmei traim in romania care a fost a romanilor, este a romanilor si va fi a romanilor … iar cei ce vor sa o calce vor muri asa cum au facut mereu … va doresc fratilor tot binele din lume si multa sanatate si nu uitati ca nu ne avem decat unii pe altii in aceasta lupta.
[Reply]
about 8 months ago
ma adresez voua fratilor romani si va spun ca am dormit destul ! este vremea sa sa-i trecem prin foc si sabie si cu nemarginita manie sa ne revarsam ura peste ei … visul meu este sa fim din nou ceea ce am fost candva … romani … neam de femei frumoase si demne, de barbati viteji si drepti … nu de curve si interlopi. astazi am ajuns in cel de-al 12-lea ceas iar sangele roman imi clocoteste-n vene caci nu mai pot sa indur toate cele ce se intampla sub privirile noastre tematoare si cuminti … simt ca-mi plange neamul si pamantul si ma doare sufletul sa vad cum tarishoara noastra, si asha greu incercata in veacurile ce au trecut, cade prada acestei boli nemiloase reprezentata de tigani. Trebuie inteles de la inceputul incpeutului ca aceste creaturi nu sunt oameni ci se folosesc de tertipuri pentru a ne obtine mila si protectia atunci cand sunt in inferioritate insa doar atunci cand se simt in putere isi arata adevarata fatza : animale crude, irationale si nemiloase ce trebuiesc starpite. Pentru toti cei care citesc aceste randuri si sunt cat de cat preocupati de aceasta problema va intreb cati dintre voi ati fi interesati sa infiintam Partidul National Roman al carui scop principal sa fie eliminarea tiganilor si a coruptiei care a atins cote halucinante … ? Solutiile nu sunt atat de complicate si orice se poate realiza atat timp cat suntem uniti … Suntem invatati ca suntem mici si singuri si ca nu avem nici o sansa de a schimba lucruri prea mari … minciuni … suntem multi … iar puterea este in mainile noastre atat de la Dumnezeu cat si din Lege … singuri untem nimeni … impreuna suntem POPORUL ROMAN …. si puteam realiza orice … nici un munte nu este prea inalt si nici o vale prea adanca pentru noi … poporul sfant….
[Reply]
about 8 months ago
@gauleiter, iti promit ca am sa fac o postare in care am sa arat oamenilor parerea ta, vad ca ai spus aici cam tot ce ai pe suflet si consider ca parerile tale ar merita sa fie luate in seama.
[Reply]
about 7 months ago
Daca pentru uciderea tiganilor nu s-ar face puscarie eu as face din orasul meu un mic Las Vegas! Sa moara toate ciorile ca nu au ce cauta la noi!!! De-ar putea revenii la viata Vlad Tepes…
[Reply]
about 7 months ago
Haideti sa fim acea generatie care curata Romania de scursurile societatii!
[Reply]
about 7 months ago
Salutare tuturor romanilor.
MOARTE TUTUROR POLITITICIENILOR DIN TOATA LUMEA !!!
P.S. ROMÂNI, FIŢI VIGILENŢI LA UNGURI ŞI LA ŢIGANI !!!
[Reply]
about 7 months ago
Sa moara da-i in mortii lor.
[Reply]
about 7 months ago
Trebuie sa intelegem odata si pentru totdeauna ca dreptatea nu se face si nu s-a facut niciodata singura … dreptatea s-a castigat mereu prin foc si sabie … asadar nu trbeuie sa asteptam sa “se faca ceva” in legatura cu problema tiganeasca ci noi insine trebuie sa fim instrumentul luptii impotriva lor … dupa cum am mai spus … repet … impreuna suntem multi si puternici si putem sa zdrobim pe oricine ne sta in cale si vrea sa ne pangareasca pamantul nostru sfant … puterea sta in mainile noastre. Este momentul sa ca mania noastra adunata in atatia ani sa se reverse cu furie nemaivazuta peste acesti reprezentanti a tot ceea ce este mai rau in fiinta umana . Un tigan este o enciclopedie a trasaturilor negative ce pot exista intr-o fiinta … sunt rai, hoti, preversi, inselatori, lenesi, necivilizati, cruzi, nemilosi, inumani, nespalati … intocmai niste animale. Nu trebuie sa manifestam mila fata de acesti indivizi … Oare pana unde o sa inghitim aceasta mizerie … ? Oarce cat o sa mai mergem cu capul plecat si cu teama pe pamantul nostru … ? Ne-au infectat mintile copiilor nostru cu manele si stilul lor infect de viatza… Trebuie sa actionam acum sau va fi prea tarziu …
[Reply]
about 5 months ago
Va salut cu respect. Citesc blogurile si nu-mi vine sa cred cum cautati nod in papura si incercati pe toate caile sa va justificati frustrarile. Am sa va dau si eu un exemplu personal……sunt tigan, am crescut intre romani si in copilarie am fost umilit de “prietenii” mei romani fara nisi un motiv, doar pentru ca eram tigan. Chestia asta ma facut sa nu prind ura pe romani ci ma ambitionat sa le dovedesc ca pot, poate mai mult decat ei. Am facut scoala, liceu,institut, am lucrat apoi ca ofiter in MARINA MILITARA ROMANA, deci mi-am servit si patria. Acum lucrez IT-ist la o companie din Norvegia si imi reprezint tzara cu cinste. S-a intimplat ceva rusinos in ultimul meu concediu petrecut in tzara…..plecasem cu sotia mea (romanca) in oras la un birou unde aveam ceva de rezolvat cu niste acte. A intrat numai sotia mea, eu am ramas sa astept in masina. La vreo 5-6 metri de masina mea, stateau sezuti pe marginea vitrinei unui magazin 3 domni, cred ca moldoveni dupa accent. Sa fi avut intre 35-45 de ani. Aveau sticlele de bere si erau mahmuri, probabil dupa o zi de lucru. Intre ei, un tiganus jerpelit pe care cei 3 il umileau. Erau prezenti gura-casca ce se amuzau ba iesisera si vinzatoarele din magazinele din preajma pentru a admira si ele schow-l. am privit cu atentie ce se intimpla. Unul il obliga pe tiganus : ia cant-o p-aia cu Babi Minune futu-ti mortii matii de tigan. Si tiganusul incepe sa cante (avea o voce superba). Dupa aceea alt tip ai zice tiganusului : boritule, stai in genunchi si bate-te pe burta ca la tarabana in timp ce canti…n-auzi ma in gayu matii de cioara ?….si tiganusul de frica se pune in genunchi si canta acompaniindu-se cu mainile pe burta, spre amuzamentul asistantei. Dar n-a fost de ajuns. Unul dintre tipi il intreaba : tigane ti-e sete ? Hai ca-ti dau o gura de bere da mai canta da-te in mortii matii….tiganusul zice ca vrea fiindca ai este sete, si canta mai departe. Apoi vine tipul la el cu sticla de bere si ai da fortat sa bea pina ia pufnit tiganusului berea si pe nas si pe gura dar moldoveanul nu se oprea ci continua sa-l indoape cu bere. Instinctiv, am strins volanul in maini caci intr-o fractiune de secunda mi-a trecut prin fata ochilor toata copilaria mea. Mi-am zis ca trebuie sa ma calmez asa ca am hotarit sa-i las sa vedem pina unde pot ajunge cei 3 superiori romani. Nefiind de ajuns ceea ce ai facusera tiganusului, un altul dintre tipi vine la tiganus care era in genunchi ,plin de bere pe hainele lui si asa jerpelite….si il intreaba : tigane, iti mai e sete secaturo ? Tiganusul ai zice ca nu. si ce face moldoveanul ? ai varsa sticla de bere in cap tiganusului….ca sa il racoreasca. Atunci n-am mai rezistat…am coborit din masina si m-am dus glont la ei. I-am smuls aluia sticla de bere din mina si am inceput sa-i plesnesc…..aveau capetele tari caci sticla s-a spart abia in capul celui de-al treilea. De nervi nici nu stiu ce s-a intimplat cu exactitate. Stiu ca a venit politia si salvarea…unul era desfigurat si ceilalti doi erau lac de singe. am ajuns la sectia de politie unde am platit amenda pentru ca vinzatoarele proaste de la magazinele vecine, nu au spus ca ele n-au vazut nimic, n-au auzit nimic, nu stiu nimic.Nevasta-mea saraca habar nu a avut ce s-a intimplat cat ea a fost in acel birou. Acum te intreb si eu pe tine……cum crezi ca va creste acel tiganus ?Ce sentiment crezi ca va avea fata de romani daca nu de teama si poate chiar ura cand va fi mare. Eu va spun…tigani de-a lungul vremii au devenit ceea ce voi romanii i-ati facut. si lucrurile se vor perpetua daca cineva nu va rupe cercul vicios.
[Reply]
about 5 months ago
Ia cititi cu atentie mai superiorilor-arieni de Vulpasesti ceea ce scrie o romanca experta in istoria si cultura tiganilor din Europa, o tipa care lucreaza impreuna cu o echipa de cercetatori occidentali, cititi cu atentie ca v-am dat aici un copy-paste……………………..”Mare boală avem noi românii pe ţigani. Nu ştiu cum am dobândit-o dar ştiu sigur că se moşteneşte şi uneori ne trezim fără să vrem în situaţii în care avem reacţii de repulsie sau de judecată faţă de ţigani. Părinţii când vor să-l ameninţe pe copilaşul lor obraznic îi zic: “dacă nu eşti cuminte te vând la ţigani” sau un vers dintr-un cântecel spune cam aşa: “un pahar cu apă rece toţi ţiganii să se înece“.
“Societatea românească e plină de prejudecăţi la adresa ţiganilor, de multe ori neîntemeiate şi răutăcioase. Problema tiganilor in Romania se datoreaza politicii romanesti fata de ei, si nu “inferioritatii lor rasiale”. Poate-ar trebui reamintite din cand in cand radacinile istorice ale problemei. Romanii din Muntenia si Moldova i-au robit pe tigani acum cateva sute de ani si i-au legat de glie. Au fost singurii din Europa care-au procedat astfel. Din starea lor fireasca de nomazi, tiganii au fost constransi sa se aseze pe mosiile proprietarilor lor. Din starea de oameni liberi, au fost transformati in vite vorbitoare, asemenea sclavilor negri americani.
Timp de cateva sute de ani au fost cumparati si vanduti, familiile lor au fost despartite, copiii de mama si femeile de barbati, tinerele au fost violate constant de proprietarii lor, “cioroii” au fost tinta dispretului si a discriminarii generalizate. Un cutare voievod ii suia-n copac si-i dobora cu sagetile: numea asta vanatoare de ciori. Legati de glie si prasiti ca animalele, tiganii din Tarile Romane s-au inmultit aici mai mult decat oriunde in Europa. Noi am creat, deci, problema noastra tiganeasca.
E vina noastra istorica. Mai mult. Siliti sa devina sedentari si sa munceasca pamantul, tiganii si-au uitat ocupatiile traditionale. Au incetat sa mai fie caldarari, aurari, muzicanti, ursari, lingurari etc. Au devenit in schimb agricultori lenesi si indolenti, cum au fost intotdeauna toti sclavii. Cum sa muncesti cu ravna cand nu muncesti pentru tine? Cand ori muncesti, ori nu muncesti, aceleasi bete le iei pe spinare?
Cu timpul, tiganii au devenit o masa amorfa, degradata, care abia-si mai amintea de fosta libertate. Au devenit lasi, clevetitori, betivi, artagosi, plini de boli si de pacate. La fel se-ntampla cu toti robii, oriunde-ar fi ei pe lume. Tinerii cu sange fierbinte au continuat sa se razvrateasca in felul lor: au furat cai, au jefuit, au falsificat bani, au violat, au omorat. Tinerii romani lipiti pamantului din aceeasi vreme nu faceau altfel: luau calea haiduciei, devenind hoti de codru.
Paradoxal, lovitura de gratie data de noi acestei populatii stravechi a fost eliberarea tiganilor din robie, in urma entuziasmului pasoptist al noii elite romanesti, filo-occidentale, din secolul al XIX-lea. Nu e prima data-n istorie cand umanitarismul a dus la catastrofe teribile. Tiganii robi au fost adunati in fata a sute de conace de boieri luminati si li s-a spus: “Fratilor, de-acum sunteti liberi! Duceti-va unde vedeti cu ochii”.
E de neimaginat dezastrul uman pe care l-a provoct aceasta “dezrobire” lipsita de cea mai vaga urma de pregatire logistica si psihologica. Sute de mii de tigani au devenit deodata liberi sa moara de foame. Pusi pe drumuri fara bani, fara haine, fara mijloace de trai, fara o credinta, fara o cultura, doar cu omenescul gol-pusca din ei, curand au infundat in masa puscariile. Nimeni nu stie cati au pierit atunci de atata libertate. Si cati au pierit pana azi.
Ii tot injuram pe tigani, dar ce-am face in situatia lor? Cum e sa te nasti tigan, sa traiesti tigan, in mijlocul unui popor care te uraste si te dispretuieste? Sa zicem ca treci de handicapul cultural ca te-ai nascut intr-un mediu mizer si nenorocit, ca taica-tu e vidanjor si maica-ta spala scarile, ca fratii tai sunt in puscarie, ca la scoala ti-au gasit paduchi in cap si te-au izolat de toti ceilalti copii, care rad de tine, ca nu e niciun copil cu pielea intunecata desenat in abecedar. Sa zicem ca ajungi la maturitate un muncitor cinstit, la fel ca toti ceilalti.
O sa ti se zica vreodata altfel decat “ba, tigane”? N-o sa ti se scoata pe nas, in veci, la cea mai mica ocazie, ca “tiganul, tot tigan”? Or sa te angajeze vreodata la fel ca pe romani? Or sa aiba vreodata incredere-n tine? Iesi din mocirla ta cu un efort supraomenesc, ajungi o intelectuala. Vei fi vreodata altceva decat o “tiganca imputita”? Ajungi inginer, cantaret, doctor: n-o sa te trimita ministrul de externe (era sa scriu “de extreme”) in pustiul Egiptului? Si-atunci cum sa nu turbezi, cum sa nu inchizi acest cerc vicios in care ne zbatem: ma urasc pentru ca sunt rau, si sunt rau pentru ca ma urasc…?
Ne revoltam cand strainii ne vad ca pe un popor de infractori. Dar noi insine ii privim pe tigani in exact acelasi fel. Si prin asta ii silim sa fie asa. Cu atitudinea noastra rasista fata de ei si cu totala pasivitate a statului, a Bisericii, a tuturor celorlalte institutii, fata de aceasta problema, subliniez, romaneasca si nu tiganeasca, perpetuam de fapt drama intalnirii celor doua etnii. Ducem mai departe peste secole mizeria si delincventa din partea lor, dispretul si ura din partea noastra, impletite in acelasi cerc vicios. Si totul se plateste pana la urma, cum se vede in episodul nefericit de la Roma. (Mircea Cărtărescu în Evenimentul Zilei)
Problema ţiganilor e de fapt problema noastră mai mult decât a lor, situaţia lor e consecinţa comportamentului nostru şi a neputinţei noastre de a le arăta iubire şi de a-i ierta. Frica de ţigani ne-am creat-o singuri.”…………………concluzia mea, superiorilor de Dorohoi , este aceea ca semanati vint si culegeti furtuna…semanati ura si veti culege ura si mai mare.
[Reply]
about 5 months ago
pt. Gauleiter…..patriotule, si eu tin sa-ti precizez ca dreptatea care s-a castigat prin foc si sabie aiurea si fara logica, nu s-a mai numit dreptate ci razbunare prosteasca ce s-a intors la un moment dat ca un bumerang tot acolo de unde a plecat. M-a luat durerea de ochi citindu-te si din ceea ce am citit reiese ca nu esti altceva decat un frustrat care vede himere si tigani peste tot in jurul sau. Sincer, marile personalitati de care vorbesti s-ar rasuci in mormint nu din cauza tiganilor ci din cauza aberatiilor unora ca tine. Tu vorbesti de patriotism dar esti unul dintre cei care pentru un interes personal ar fi dispus sa devina si somalez. Iti spune asta un adevarat patriot, fost ofitzer al MARINEI MILITARE ROMANE, in slujba lui Dumnezeu si a patriei, expert in arme de punte si supravietuire pe mare si uscat…instruit ca sa lupte si pregatit pentru moarte. Tu vi sa ti lectii aici de patriotism si onoare mai tipule ? Nu cred ca sti mai bine ca mine ce inseamna ONOARE SI PATRIE. Vorbesti cu atit de mult orgoliu de arme, foc si sabie parca mai degraba sa atragi atentia asupra ta decat asupra situatiei Romaniei. Tipule…tu nu sti nici macar sa ti o arma in maini…te rog eu, scuteste-ma cu argumente de 2 lei. Dupa mine, tu ar trebui sa fi “aranjat” de un pluton de executie pentru blasfemiile pe care le debitezi. Anumite surse spun ca de cativa ani a inceput o politica de prostire a populatiei Romaniei si nu numai, o conspiratie masonica la nivel mondial. Citindu-te pe tine, observ cu groaza ca planul lor diabolic da si rezultate.
[Reply]
about 5 months ago
bai tigane sau cine esti!sa-i spui tu lu mata ca ai sarit sa bati romani de unu singur ca faceai pe tine.Eu nu am vazut ciori sa croncane decat la gramada,ai vazut cum fac?cra,craa le sperii un pic si nu mai vezi niciuna.zalmocacacios nu mai vorbi de arme si patriotism ca tiganii fugeau de armata ca de cioromoz,ca in rest de zarva si ciordit,inselat si cersit nu ai vad buni la nimic,pleava lumii.apropo,sunt un vanator de ciori si stiu sa le deosebesc ,atentie,sunt vineti la calcaie si la ancheieturi.NU VA FIE FRICA DE TIGANI,SUNT NISTE GUNOAIE CARE PUT SI PUT CA UN RAHAT CARE TREBUIE ANGROPAT DE LA FACERE.HAAAASTTII CIOARA!!!!
[Reply]
about 4 months ago
Trebuie sa va povestesc ce am vazut zilele trecute in Bucuresti, capitala Romaniei. Pe Calea Victoriei, in centrul Bucurestiului, intr-o zi cu mult soare, doi tzigani,furau din ghivecele mari, instalate pe marginea drumului, acele flori colorate proaspat plantate si le indesau intr-un sac de rafie alb. Lucrul acesta se intampla fara vreo rusine sau jena, ziua in amiaza mare, fara a afisa vreo teama ca ceva sau cineva le-ar putea face ceva.
In consecinta sunt si eu pentru exterminarea acestei natii imputite.
Romania ar fi un loc mult mai placut fara acest putregai.
[Reply]
about 4 months ago
Ptr.putza lui antonescu…auzi tartacutza ? Oi fi vazut tu tigani din aia de care zici ca dau bir cu fugitii atunci cand se vad singuri, dar uite ca eu nu sunt unul din aia, ma intelegi ? Daca n-ai inteles bine, si cum nu pot sa-ti desenez am sa-ti mai repet asa ca babelor surde : era vorba de un copil umilit lepadatura care esti. Si aia trei moldoveni si-au luat bateie sora cu moartea. Tin sa-ti precizez ca daca ar fi fost un copil roman si cei trei nemernici ar fi fost tigani as fi avut aceeasi reactie, ceea ce la tine nu era cazul. Sunt tigani care fug la scandal dupa cum sunt si romani care fug la scandal. si mai sunt si tigani curajosi asa cum sunt si romani curajosi. Problema voastra cea mai grava este ca voi romanii de obicei subestimati orice si pe oricine iar atunci cand va vedeti pusi fata in fata cu provocarea incepeti sa urlati ca si copiii : “mami, mami, uite tiganu mi-a facut buba si doale tale”. Aici a avut o mare vina si sistemul comunist care timp de 50 de ani v-a repetat la infinit si intr-un mod dezgustator ca voi sunteti unici, gloriosi, frumosi, destepti si puternici. Dar dupa caderea comunismului, cand ati sarit si voi gardul in occident si ati dat nas in nas cu baietii de acolo,a fost ca si cand pentru prima data v-ati privit in oglinda. Si ati realizat ca de fapt si voi ca si multi altii sunteti uriti, prosti, cu izmenele cacate la cur si cu matele spinzurate de foame. Nu-mi spune tu mie cine sunteti voi…daca nu v-as sti as mai zice dar sunt unul dintre cei ce am crescut linga voi si va cunosc ce va poate pielea aia alba si imaculata. Faptul ca voi sunteti o specie aleasa, sa le-o spui cetatenilor din Republica Batunga si Somalia…ei s-ar putea sa te creada.
[Reply]
about 4 months ago
Am inteles in definitiv mesajul vostru : voi romanii sunteti frumosi, destepti si puternici iar tiganii sunt uriti, prosti si saraci. Bine, asa o fi, nu zic nu dar………ia ascultati voi cu atentie in fiecare dimineata radio 21 sa vedeti de cine ride Daniel Buzdugan ? De prostia cui ride el oare ? Bai , si nu e sa zici unu sau doi…sunteti cu miile bai frate. si prostia este muuuuuuulta…te crucesti nu alta. De fapt stiti si voi ca doar si voi rideti pina va taie cacarea. De fapt rideti de voi insiva. Deci baieti…cand auziti farsele lui Buzdugan si pufniti in ris, imaginati-va ca eu, zalmogedicos, sunt in fata voastra si rid pina leshin…de voi si bineinteles de protagonistii lui Buzdugan. Oricum cea mai tare faza de prostie alla Romania mi s-a parut ca a fost farsa aia facuta unei directoare de liceu…faza cu cantatul la clitorisuri. ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha….bravo superiorilor. Apropo…mai era si Mircea Badea. Ghici pe cine critica el zi de zi si de cine face caterinca ? Bravoooo…ride si critica societatea superioara ROMANEASCAAAAAAAAAAA…..hai nu va ofticati acuma si nu fiti suparati pe mine…las ca va faceti voi mari.Pa, pa ,pa
[Reply]
abc Reply:
November 2nd, 2009 at 10:23 pm
da draga zalmogedicos, noi macar ne facem autocritica. hai has mo car…
[Reply]
about 4 months ago
@zalmogedicos, frate daca unul din personajele de mai sus ar rade de tigani, ar incurca-o rau de tot, si cu tiganii si cu CNA-ul, pentru ca, cica, e discriminare
[Reply]
about 4 months ago
Pt.Ndrey…..ei, lasa frate ca si daca ati fi liberi (asa ca pina mai ieri) sa rideti de tigani si sa faceti caterinca pe seama lor, in loc de asta tot mizerii gen moarte tiganilor sau la gazare cu ei ati fi debitat. Sti bai ndrey…si a face caterinca pe seama cuiva, a satiriza pe cineva, a ironiza mie mi se pare o arta care va putea fi la indemina. Dar din pacate nu detineti artele subtile, rafinate ci o tot dati ca papagalii cu aceleasi expresii de care pina si voi v-ati saturat “moarte, gazare, bug, daca traia Antonescu,sapun, ciori, imputiti si inapoiati”. Probabil daca ati aplicat arta subtila a satirizarii si ironiei, nu s-ar fi introdus legile antidiscriminare cu care eu sincer nu sunt de acord. Adica ma pis de la distantza pe ONG-uri si alte asemenea. Deci…mai gandeste cu intelepciune
[Reply]
Comosicus Reply:
November 3rd, 2009 at 11:11 am
A trecut vremea ironiilor de mult. Situatia e disperata, tiganii pun incet, incet mana pe Romania si asta din vina autoritatilor. Romanii platesc impozite la stat iar tiganii fura si isi construiesc palate fara ca cineva sa ii puna sa isi justifice provenienta banilor.
[Reply]
about 4 months ago
Stai linistit ndrey…legea antidiscriminare a intrat in toata Europa. Si in Italia daca spui acum ceva pe vreun post tv despre romani risti sa faci pirnaie. Tot din acelasi motiv s-au introdus legile astea si acolo : nebunia rasista si expresiile bolnave ale italienilor impotriva romanilor. Bine, stiu…acuma vei spune ca si acolo s-a ajuns la asemenea masuri tot din cauza tiganilor….si astfel intram intr-o polemica de care mi-e scarba…nu, nu mai po cu d-astea, chiar mi-e lehamite. am mai discutat de zeci si sute de ori pe alte bloguri pe tema asta asa ca sunt satul
[Reply]
Ndrey Reply:
October 31st, 2009 at 10:21 pm
http://www.youtube.com/watch?v=gCkLg7VOOAQ
[Reply]
about 2 months ago
Citesc aici si ma mir de ce vad.Si eu sunt un roman in Romania,m-am nascut si crescut intr-un orasel teleormanean acum 40 ani plin de tot felul de tigani,cred ca erau aproape majoritari acolo de pe atunci,putinii romani din orasel erau veniti toti tot de la tara sau din Moldova.Nu pot sa spun decat ca fara sa apuc sa le fac sau zic ceva,eram prea mic,inca de la 6-7 ani,am fost tot timpul eu persecutat si terorizat de tigani fara niciun motiv anume,in propria mea tara,si pe strada,si in scoala.
Niciodata n-am putut intelege de ce,de unde nevoia asta a lor de a face numai rau fara nicio provocare prealabila.De fiecare data cand am incercat sa le mai dau o sansa si lor ca oameni,sa-i inteleg,sa-i iert,de fiecare data se gaseste imediat unul care strica totul ca sa confirme regula.
Cum e posibil ca o viata intreaga sa ma simt in propria mea tara,a stramosilor mei ,doar ca un tolerat?
Insa acum,dupa aproape o viata de om,descopar treptat tot mai mult ca nici noi romanii nu suntem mai buni cu nimic,ci dimpotriva,decadem tot mai mult,deja iremediabil,gandindu-ma daca mai este ceva bun in tara asta,daca tara asta si poporul roman mai are un viitor,de vreun fel.
Am ajuns deja sa regret ca n-am emigrat si eu din ‘90 inca si sa ma fi dus dracului cat mai departe de haznaua asta de tara unde a intarcat mutul iapa si tot nu cred ca mi-ar fi parut rau.
Va plangeti ca fura tiganii care de fapt sunt niste mici gainari,dementi intr-adevar,cu surplus de hormoni agresivi din nastere;dar nu vedeti cum ne fura ‘fratii’ nostri romani la scara catastrofala nationala,toti cei care sunt la putere de 20 de ani deja,de sus pana jos,pana la cel mai mic ’sef’ peste tine care e tot roman.
Intr-adevar nu-mi da in cap sau in gura ca tiganul,dar ma fura la salarii si buzunar cu aceeasi placere bolnava oricat de bine as munci.
Asta e fratilor,suntem o tara de cleptomani incurabili toti,nu ne putem abtine sa nu ne furam unul pe altul in orice fel posibil,pe fata,pe la spate,si cu zambetul(ranjetul) pe figura,de nu mai poti avea incredere in nimeni deja,nici macar in rude si propria familie chiar.
[Reply]
about 1 month ago
asteptati tiganilor ca va vine randul …Doamne fereste de un al III-lea razboi mondial ca nu o sa fie bn nici pt noi dar mai ales pt voi …..oricum peste 50 de ani se va intampla cv
1) ori o sa va impuiati ca iepurii si o sa puneti mana pe tara , dar mai mult de 5 ani nu o sa tina ca voi viermilor o sa va mancati intre voi
2) ori o sa va exterminam pe toti si viata o sa isi recapete cursul normal
“PE CINE NU LASI SA MOARA NU TE LASA SA TRAIESTI”
[Reply]
about 1 month ago
Moarte!!!!!! vreau moartea lor!!!!
Chiar astazi am avut un incident cu un tigan nenorocit!!!
Toti sunt niste ciori borate care se cred discriminati, dar agreseaza lumea onesta…….ca sa nu mai vorbim de interlopi!!
Acestea fiind spuse imi doresc cu orice pret MOARTEA TIGANILOR!!!!!!!!!!!!!
[Reply]
about 1 month ago
pentru ZALMOGEDICOS … omule cred ca nu m-am facut inteles … desi simt ca-mi fierbe sangele vazand ineptiile pe care poti sa le nascocesti am sa dau dovada totusi de bun simt si am sa-mi pastrez calmul si limbajul adecvat. Pland diabloci mondial … ? daca eu sunt frustrat atunci cu siguranta tu esti paranoic si sufer de o forma avansata de delir … esti cumva un cioroi deghizat ? Mari personalitati de care vorbesc se rasuces in mormant ? … pai bineinteles ca da … pentru ca jertfa lor a fost in zadar … pentru ca am cedat cu usurinta tot ceea ce ne caracterizeaza … stii ceva ? eu macar am avut ceva de spus … tu nu. Nu faci altceva decat sa contrazici lumea pe aici dar nu vad nici o parere personala … doar lozinci si atat. Cand ti-or viola tiganii copii si au sa-ti omoare parintii batrani pentru cativa banutzi de pensie sa vad ce ai sa mai spui atunci. Omule cred ca nu realizezi ce spui …. am interese personale ? …ce interese personale as putea avea … apropo de ce spui mai sus … sa stii ca am tinut o arma in mana … si mi-a parut rau ca trage in directia gresita. Despre povestioara de mai sus nu pot spune ca exista mai nou si romani tiganizati …. eu nu am umilit niciodata tigani pe strada si nimeni dintre cunoscutii mei nu au facut asa ceva … dar lasa-ma sa-ti pun o intrebare EROULE (probabil ai frecat menta pe un vaporash unde ai facut contrabanda cu blugi) daca ar fi sa vezi invers un roman batut de ditai smecherii cu limuzine tu CE FACI ATUNCI ??? UNDE TI-E ONOAREA SI PATRIA DOMNU MARINAR ??? TE ASCUNZI CA O FETITA ASTA AI SA FACI !!! si nu te judec pentru asta … deoarece esti fara de putere singur in fata lor insa ai macar decentza sa taci dracului din gura si sper sa te ierte Dumnezeu pentru care zici tu ca lupti (nush cu cine) ca nu stii ce faci.
[Reply]
about 1 month ago
stanca … aia nu sunt fratii nostri !!! cei de prin parlamente care ne fura nu difera cu nimic de tigani … cu atat mai rau cel ce fura de la fratele sau merita sa moara. Eu militez impotriva tuturor celor care ne otravesc neamul
[Reply]
about 1 month ago
mah Zalmogedicos vad ca te-ai apucat acuma sa faci si studii genetice “romanii sunt frumosi … tiganii sunt urat” haide sa-ti arat ceva omniscientule :
astai suntem noi :
http://www.youtube.com/watch?v=ZRHKERmF-rg&feature=related
astia sunte ei:
http://www.youtube.com/watch?v=beXGZg0WLRc
si lasa deoparte cioarsele de romani care au ales sa traiasca dupa modul lor de viata.
As dori sa te mai intreb ceva … daca, judecand dupa spusele tale, nici insine nu ar trebui sa ne iubim atunci cine dracu sa ne iubeasca ? altii straini ?
va rog sin suflet sa aveti bunavointa sa urmariti primul clip pana la capat. nu o sa va para rau
[Reply]
about 1 month ago
Ceva trebuie facut neaparat sa exterminam tiganii!!!
[Reply]
about 1 month ago
Abia acum am avut onoarea sa citesc isprava lui zalmogedicos …. imi cer scuze ca am omis oo asemenea fapta de vitejie … o singura intrebare am : si dupa aia ce ai facut ? te-ai trezit ? omule uite care e treaba … daca ai ceva de spus in apararea noastra a tututror te adcultam cu mare interes ori daca ai de gand sa minti ca un lache si sa contrazici prosteste tot ce se scrie pe aici … lasa-ne tata ca ne e mai bine fara tine. sa inteleg ca aia se uitau la tine in timp ce tu-i bateai pe rand … ? matrix curat frate. o fi internetul plin de poponari si prosti da nu suntem chiar toti asa mai “dacule”
[Reply]
about 1 month ago
Gauleiter,am urmarit clipul pana la capat.Sper ca si de noi cei ce in Decembrie 1989 eram tot in Armata Romana sa nu uite nimeni.
[Reply]
gauleiter Reply:
February 14th, 2010 at 12:30 am
au fost copii care au luptat pentru o viata libera dar pe care nu au mai apucat-o … si ma refer la acei copii speriatzi care nu stiau de ce mor caci nu au gresit cu nimic … ei sunt astazi nemuritori si tara nu-i va uita niciodata … nu ma refer la ratatii care au stat la dos si astazi sunt mari revolutionari si ei nici nu calcat prin Timisoara vreodata … toti jegosii care in degringolada de dupa revolutie au pus mana cu japca pe cate o fabrica unde erau spalatori de podele, au taiat-o, au dat-o la fier vechi si au vandut terenul iar astazi sunt mari “oameni de afaceri” … astia merita sa moara … unii pur si simplu nu inteleg anumite lucruri … nu lupt exclusivist impotriva tiganilor ci a tuturor aspectelor negative care tin tara asta in mocirla … ma intreb oare am sa traiesc sa vad vreodata si zile mai bune ? sper … ma gandesc ca poate Dumnezeu nu ne-a uitat de tot … Sunt fortat sa privesc cum totul se naruieste, toate cele in care am crezut, toate cele pe care le-am construit, sufletul roman … si totul se intampla intr-un ritm ametitor … este ca un vis urat tot ce se intampla … poate ar trebui sa plecam urechea la imnul tarii care ne-a pregatit un indemn parca stiind ce va urma … poate e vremea sa ne desteptam nu credeti … ? oare nu v-ati saturat de poze cu euro si bmw-uri pe hi5 ? de batai si impuscaturi la colt de strada ? de “tunuri” financiare ? de manele urland in miez de noapte ? nu cred ca astia suntem noi … sau, daca suntem, suntem pentru ca ne-am prostit si cred ca e cazul sa ne intoarcem la origini. oare ce am sa-i spun copilului meu cand il voi privi pentru prima data in ochi ? am sa-i scriu o scisoare pentru cand va fi mare care va suna asha :
“imi pare rau ca nu am avut ce sa-ti las decat invatatura de viata care stiu ca nu tine de foame,
stii fiule nu ai sa ai nici o sansa reala in viata aceasta pentru ca tata nu a fost manelist si nici om de afaceri si nici parlamentar a fost doar un un simplu om cinstit care lucra de la 8 la 4 pentru cateva sute de lei … imi pare rau copile ca nu am invatat sa fur, ca nu am invatat sa tzepuiesc, sper sa nu ma judeci aspru si sa intelegi ca am facut tot ce mi-a stat in puteri chiar daca nu a dus la nimic … sa stii chiar am incercat …” sincer ar mai fi multe de spus … dar nu mai continui … las loc “jmekerilor” de pe aici sa-si etaleze ultimile lor batai de strada si acte de vitejie …
[Reply]
about 2 weeks ago
Moarte ciorilor ! Moarte tiganilor ! Astia merita sa fie calcati cu tancul , sa fie bagati in camera de gazare de la Auschwitz (din nou) . Ce mai ……… EXTERMINATI PANA LA ULTIMUL !
[Reply]
about 2 weeks ago
in primul rand…toti suntem oameni.toti avem dreptul sa traim..insa pana intr-un anumit punct.cand deja intreci orice masura nu cred ca cineva mai este dispus sa-ti acorde alta sansa..tiganii au avut multe sanse sa se schimbe ,dar totusi nu au profitat de ele.continua sa fure,sa injure,sa se omoare intre ei si chiar mai rau sa omoare romani nevinovati.
eu inteleg ca sunt si tigani de treaba..curati..si respectuosi…dar in fond tot tigani raman…daca sunt bogati sa zicem ca nu fura…dar daca raman fara “cash”..fac tot ce stiu ei mai bine..adica sa fure.
avand in vedere ca locuiesc in apropierea unei foste unitati militare in care fostul primar a adus zeci de familii de tigani stiu suficient de bine ce vorbesc.in fiecare zi sunt obligata sa suport insultele lor(in special ale “puradeilor”)de genu sa te *** in ***** si multe altele…seara cand vin de la liceu mi-e frica sa nu dau peste vreunul beat care sa se ia de mine…am mai patito acum 1 an impreuna cu o prietena…daca ne certam cu aia mici chiar de nu le zicem nimic si tot vin cu satra dupa ei
Ca sa nu mai zic ca se casatoresc de mici si se inmultesc mai repede ca animalele…majoritatea nu fac scoala..cum ar vrea frate sa castige un ban cinstit daca nu fac o scoala sa-si ia o slujba?
Ndrey sunt de acord in totalitate cu tine!!!
[Reply]
about 6 days ago
moarte tuturor tiganilor
[Reply]
about 4 days ago
stiti ceva tati ?mai bine duceti-va cu totii si va vaccinati impotriva AH1N1. Cica acest vaccin va apara si impotriva gripei tiganesti. Ha ha ha ha ha
[Reply]
about 4 days ago
Ptr. Gabitza cu creier de putza………………….”Ca sa nu mai zic ca se casatoresc de mici si se inmultesc mai repede ca animalele…majoritatea nu fac scoala..cum ar vrea frate sa castige un ban cinstit daca nu fac o scoala sa-si ia o slujba?
Ndrey sunt de acord in totalitate cu tine!!!”………auzi Gabitzo, ti-a mai zis cineva cat de imbecila esti ? Pai decat sa deviba tigancile tirfe asa ca voi romancele, adica sa se _futareasca_ de la 14 ani pina la 50 mai bine sa se marite de mici si sa procreeze vita care esti. Decat sa facem scoala apoi sa devenim someri cu diploma, mai bine invatam scoala vietii si a supravietuirii. Decat sa ne angajam ca sa fim si mai saraci si mai stresati si in final sa ne imprumutam la banci si sa ne sinucidem asa ca voi, mai bine frecam menta si traim. Ha ha ha ha ha. Am dreptate, nu ? Te oftici leguma ce esti.
[Reply]
Ndrey Reply:
March 12th, 2010 at 10:25 am
taci in pula mea de tigan
[Reply]