Ma imbrac in functie de ce ascult

Scris de    Ndrey pe   September 21st, 2009 (adica   11 luni in urma) 64 Comments »

Cel mai prost concept inventat vreodata. Sa va zic si de ce.

Inca de la inceputul acestui post vreau sa ii exclud pe manelisiti. Ei se imbraca asa orice ar fi. Nu fac un debate rock-manele pentru ca ar fi super inutil si am avut deja o tentativa aici.

Bun. Primul exemplu si singurul exemplu. Rockerii.

Sa incep cu inceputul. Nu vi se pare EFECTIV STUPID, sa te imbraci in functie de mp3-urile care le ai in calculator, in functie de cum se imbraca ceilalti care asculta acelasi gen de muzica ca tine, sau in functie de cum se imbraca cei din formatia care canta piesele respective. Adica, pletos, parul cleios; tricou negru cu desene specifice, capete de morti, pentagrame, Iron Maden, alte formatii de gen; blugi negrii sau pantaloni + botoşi dinaia negrii de skateri, dezlegati la sireturi si cu ele pe afara.

Am inteles. Toti tinerii rockeri de vreo 16 ani, care unicul lor scop in viata este sa se dedice pur-sange stilului de vibratii sonore care le asculta. DAR CE AM VAZUT EU IERI ?? Unu cam pe la 35 de ani, cu burtoaca, tricou de rocker pur-sange, geaca piele, pantaloni negrii, bocanci, si parul prins in coada, defila agale cu o mandrie de sine extraordinara.
Bai nene. Am inteles. Ai avut si tu o varsta, ai fost si tu Depecher, Rolling Stoner, dar gata taticu, ai 35 de ani, ajunge ma, cat o mai tii asa?
Tin sa precizez ca acest personaj m-a facut sa scriu postarea.

Revenind la concept. Deseori mi se pune intrebarea, in urma criticilor care le aduc stilurilor de muzica si celor care le idolatrizeaza:

- Auzi, dar tu de care muzica asculti?
- Cum de care, mp3.
- Aaaa nu, ce gen ?
- Pai cum ce gen, de toate !
- De toate ?
- Da !
- Si manele?
- Si !
- Ah.. sick

Numai imi bat capul cu ei sarmanii. Am inteles ca sunt limitati.

Adica, daca nu ma fixez doar pe un anumit gen de muzica, iar cand aud undeva Billy Jean, imi bag degetele in urechi si daca nu injur toate celalalte genuri, cu exceptia celui pe care ma canalizez, imi dedic viata, stiu pe derost biografia si discografia tuturor trupelor preodminante acelui gen, nu am tricouri cu Iron Maden, nu am avatar cu trupa respectiva si status cu versurile ei, nu stiu ce e aia muzica? Pai daca gandesti asa, e deja cel mai mare FAIL straight face

Hai sa o iau pe alta parte. Daca imi plac cartofii prajiti, trebuie sa am tricouri cu cartofi prajiti cu sos, maine un tricou cu cartofi prajiti cu friptura, maine cu salata, si tot asa? Si trebuie sa am o sapca cu o solnita de sare? Si sa am replici de genu: “Cand tigaia se-ncalzeste, cartofu iar se prajeste! Yo!

Sau daca imi place un anumit tip de hartie igienica, trebuie sa am tricouri cu hartie igienica? Sau cu Dacia Logan, sau cu Logitech, sau cu Samsung, sau cu Apache, sau cu WordPress (am mai vazut ce-i drept), sau cu placinta de mere, sau cu mai stiu eu ce?

Chiar trebuie sa ma imbrac in functie de ceea ce imi place? Pentru ca si muzica e un lucru care imi place, de ce trebuie sa ma imbrac ca muzica? Ca sa ma inrolez in cluburile celor care mai asculta aceeasi muzica ca mine, si se imbraca la fel ca mine? LA CE BUN ?? Nimanui nu-i pasa ce muzica asculti, poti sa ai tricou si cu Sandra Romain, numai nu-i pasa ca iti plac filmele porno, tu stereotipule !

Nu sunt posturi asemanatoare.

Despre autor:

Salut, ma numesc Andrei am ani si sunt din Ploiesti.

Nu am idoli, nu am actori preferati, nu ma visez jucand intr-un film si nu am fost nici la concert la AC/DC.

Nu stiu bancuri cu Bula, nu fumez, (more..)

64 Responses to “Ma imbrac in functie de ce ascult”

    Magic
    21-09-2009 la ora 23:59:29

    Intradevar, ai zis bine ce vroiai sa zici happy

    [Reply]

    Dan Lee
    22-09-2009 la ora 09:55:22

    Acei oameni fac parte dintr-o subcategorie socială cu un anumit stil de viaţă, cu o anumită filosofie şi se îmbracă într-un anumit mod pentru a arăta că fac parte din acea comunitate. Lucru valabil şi pentru anii ’50, ’60, ’70, ’80, ’90.

    Chestia cu “Ce muzică asculţi?” este caracteristică puştilor de azi care habar nu au ce înseamnă să fii rocker, punkist, hippie etc.

    [Reply]

    cata
    22-09-2009 la ora 14:00:25

    Stii, nu inteleg de ce va legati de noi, rockerii ca ne imbracam nu stiu cum. Pana la urma, fiecare om se imbraca cum vrea. Daca vreau sa-mi iau tricou cu solnita de sare care ar fi problema? E viata mea, e corpul meu, pun ce vreau pe el. Daca nu asculti rock nu ai de unde sa stii.

    [Reply]

    Undeath Blog » Scoala mea
    22-09-2009 la ora 14:40:17

    [...] : Prin acest articol ii descriu pe rockeri 0 cititori Le place postul. Imi place  Categories: Scoala Tags: rockeri, scoala mea [...]

    Undeath
    22-09-2009 la ora 14:40:48

    pai va dati seama ca la manelari,si daca nu are PC,telefonul e plin laughingrolling on the floor

    [Reply]

    DanielPreda
    22-09-2009 la ora 16:46:20

    Eu acasa acult numai hip-hop romanesc, mie imi place, insa nu am simtit niciodata nevoia de a ma imbraca larg sau a numi “rapper” cum o fac multi. Pur si simplu sunt doar un ascultator iar daca aud la alcineva nu-mi astup urechile, sunt constient ca exista si alte genuri muzicale insa pe mine nu ma atrag, mie imi place sa aud versuri bune nu ritmuri!

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    22-09-2009 la ora 19:38:36

    Eşti un ignorant. Rock-ul e un stil de viaţă. Mai uită-te la Wacken. Foarte mulţi în vârstă atât femei cât şi bărbaţi. Nu ştiu care e problema ta. Probabil că sunt mai dezvoltaţi ca tine dpdv muzical.

    Şi vezi că se scrie Maiden, nu Maden.

    [Reply]

    Axel
    22-09-2009 la ora 20:04:00

    Daca imi plac cartofii prajiti, trebuie sa am tricouri cu cartofi prajiti cu sos

    nu eşti normal laughing

    [Reply]

    R.Dobroi
    22-09-2009 la ora 20:09:24

    O fi vreun trend, ca cel emo laughing

    [Reply]

    Ndrey
    22-09-2009 la ora 20:21:08

    @Lord Noxarethor, asta si incerc sa spun. Pot face un stil de viata din orice, si exact ideea asta nu imi place.

    [Reply]

    cata
    22-09-2009 la ora 21:12:27

    @ Ndrey: poti face un stil de viata din orice, fiecare si-l face pe al lui. Daca cineva asculta rock si se imbraca cu un tricou de rocker, cu ce ar trebui sa deranjeze pe altii ?straight face

    @R. Dobroi: nu e un trend. Cum zicea ndrey: e un stil de viata. Chestia cu emo trece repede, dar rockul ramane winking

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    23-09-2009 la ora 07:42:51

    ROCK-ul şi METAL-ul sunt CULTURI, nu INCULTURI ca manelele, SUBCULTURI ca goth etc.

    [Reply]

    ana
    23-09-2009 la ora 13:15:11

    Daca ai timp sa te uiti la altii inseamna ca nu ai viata.Daca ai avea ai fi preocupat cu ce faci tu,nu cum se imbraca ceilalti.

    [Reply]

    Zoly
    23-09-2009 la ora 17:12:31

    de ce ai explis manelisti? laughing ei nu e oameni? laughing
    ai dreptate man…toti pulifrici zic asta

    [Reply]

    Zoly
    23-09-2009 la ora 17:14:31

    EXCLUS*….tastatura masii

    [Reply]

    Crok
    23-09-2009 la ora 21:12:17

    oo ba! bine ai revenit smug

    [Reply]

    marius
    24-09-2009 la ora 19:01:09

    eu ascult doar muzica populara si port doar costum popular, si nu mai zic ca am freza ca dolanescu

    [Reply]

    Marius.
    24-09-2009 la ora 19:56:48

    vrajeli abureli laughing

    [Reply]

    s3ptember
    26-09-2009 la ora 02:00:19

    începusem să mă apreciez dar văd că iar ai dat cu bâta-n rahat. toţi cei care au comentat împotriva ta aici au dreptate. ce problemă ai tu cu rockerul ăla la 35 de ani? e major, se îmbracă cum vrea pula lui. lui îi place cu tricou cu maiden, bocance, geacă de piele, păr lung, ce problemă ai tu? snoop dogg are aproape 40 de ani şi nu se ia nimeni de dreadurile, ţoalele, curvele sau iarba lui. într-adevăr, unii îşi fac familii, au copii şi se presupune că-şi lasă tinereţea în urmă şi trec mai departe la viaţa de familie. bun, bravo lor, alţii în schimb rămân la fel până la adânci bătrâneţi. atunci când ajungi să apreciezi şi să te integrezi destul de mult într-un gen muzical sau cultură e normal să te îmbraci şi comporţi ca atare, iar toţi fakerii care aderează la acelaşi curent ca şi tine doar ca să pară mai şmecheri trebuie criticaţi şi alungaţi pentru că aşa se cuvine.

    eu ascult rock şi hip hop în draci, sunt genurile şi sunetele cele mai aproape de inima mea, şi mă îmbrac ca atare. azi dacă am chef de rock, iau tricoul cu slipknot, cureaua cu ţinte, blugii semi-largi şi skaterii … mâine dacă ascult mai mult hip hop, simt că trebuie sp trag pe mine tricoul potrivit, blugii cu tur până aproape de genunchi şi superstarurile. te deranjează? înjură-mă, fă bâză de mine, aruncă-mi critici d’alea “dure” de ale tale, dar tot aşa rămân pentru mult timp.

    [Reply]

    s3ptember
    26-09-2009 la ora 02:00:51

    începusem să te*

    [Reply]

    Ndrey
    26-09-2009 la ora 11:05:00

    @s3ptember, problema nu era cum se imbraca ei, problema era stupiditatea ideii de a te imbraca in functie de ce asculti si sa iti faci din asta un stil de viata.

    [Reply]

    Dan Lee
    26-09-2009 la ora 11:51:30

    @ana Să înţeleg că trăieşti ca o autistă, izolată de lume şi fără să te uiţi pe unde calci? Eşti cumva una din alea care stă la metro tot timpul cu căştile pe urechi şi citeşze cărţi, ca să nu vadă ce se întâmplă în jurul ei?

    [Reply]

    colaholicu
    26-09-2009 la ora 12:56:43

    si stii ce-i mai stupid? sa te-mbraci ca un roacar pe o caldura de 40 grade! pur si simplu nu inteleg. pe unu l-am vazut si cu gehete. pe 40 grade! pai cre’ ca atunci cand isi dadea jos opincile murea toata populatia pe o raza de 10 metri. si io sunt roacar (de fapt metalist) da’ ma-mbrac lejer, uneori sunt confundat cu hauseri, da’ asta e..

    [Reply]

    Catalina
    26-09-2009 la ora 13:44:41

    E drepul lor sa isi faca din asta un stil de viata. Sunt persoane melomane pentru care muzica a contat foarte mult ca formare personala a lor. Vor sa arate ca sprijina un anumit gen de muzica. Nu este chiar deloc stupid, este absolut normal pentru anumiti indivizi iar asta nu iti da tie dreptul sa judeci neavand nici macar un caz particular. Poate pentru anumite persoane, chiar si pentru acel “no-lifer” de 35 de ani pe care l-ai luat prost drept exemplu, muzica reprezinta insasi viata. Unii vor sa exteriorizeze anumite principii ale lor, recurgand la stilul vestimentar. Si care ar fi problema ta?
    O zi buna.

    [Reply]

    Undeath
    26-09-2009 la ora 14:22:29

    Daca imi plac cartofii prajiti, trebuie sa am tricouri cu cartofi prajit

    laughingrolling on the floor

    [Reply]

    Tzukune
    27-09-2009 la ora 21:39:06

    Da bha. Trebuie sa te imbraci in functie de ceea ce iti place altfel vei avea o moarte grea cu un Dildo de 20 inch diametruy in cur si o zebra care iti face sex oral la nesfarsit. hee hee

    Da-i dreeacu de retarzi pe astia cu hainele lor si stilurile lor de cacao. Chiar ca stereotipuri. Daca n-au creier, imprumuta de la altii… adica se iau dupa altii. Loosers.

    [Reply]

    s3ptember
    29-09-2009 la ora 02:41:37

    @tzukune: de mult vreau sa-ti zic ca esti retardat, dar tot uitam. acum ma simt mai bine …

    [Reply]

    s3ptember
    29-09-2009 la ora 02:45:12

    de mult vroiam*
    greseala mea …

    [Reply]

    ana
    04-10-2009 la ora 18:47:13

    @Dan Leebig grinin fericire am scapat de Romania si de ce se intampla acolo dar ma refeream la ideea de a comenta de altii si de a avea timp sa-ti complici viata cu ce fac altii.Nimeni niciodata nu poate schimba mintile oamenilor.Ce nu poate toata lumea intelege e diversitatea.Despre asta e vorba.

    [Reply]

    Tzukune
    04-10-2009 la ora 21:03:52

    @s3ptember: Serios? Inseamna ca tu ma cunosti pe mine de mult… dar tu ce microb mai esti?

    BTW, nu exista cuvantul “vroiam, corect e “voiam” sau “vroaiam”… a doua varinata suna ciudat, dar asa e corect! Daca nu ma crezi, intreaba un doctor filolog!

    Si ce te face sa crezi ca sunt retardat? N-ai inteles mesajul meu sau? Sau nu vrei sa fii singurul retardat, asa ca mai faci si pe altii?

    [Reply]

    s3ptember
    05-10-2009 la ora 00:21:05

    @Tzukune: prietene, nu exista doctor filolog, doar doctor in filologie. da, imi recunosc greseala, din nou, dat fiind ca “vroiam” e un hibrid inofensiv si gresit, foarte des folosit de romani, destul de contagios, e normal sa ne mai scape.
    revenind, de ce esti retardat? pai, sa analizam pentru inceput, din nou, comentariul tau:

    “Da bha. Trebuie sa te imbraci in functie de ceea ce iti place altfel vei avea o moarte grea cu un Dildo de 20 inch diametruy in cur si o zebra care iti face sex oral la nesfarsit. hee hee

    Da-i dreeacu de retarzi pe astia cu hainele lor si stilurile lor de cacao. Chiar ca stereotipuri. Daca n-au creier, imprumuta de la altii… adica se iau dupa altii. Loosers.”

    coaie, ti-ai schimbat cartea de glume? te cam bate creativitatea, ce-i drept. de fraza “muzica nu se asculta, se simte” ai auzit? cred ca da. ce-ar fi sa faci o legatura intre ea si toti cei care au avut opinii contra articolului de mai sus. atunci cand te indragostesti de un stil de muzica, te unifici intru totul cu el, adica atat fizic(haine, freza, aspect etc.), cat si psihic(mentalitate, principii etc.). daca n-ai priceput nici acum ce tot vreau sa indrug aici, atunci iti pot confirma, sincer, ca esti retardat.

    [Reply]

    Tzukune
    05-10-2009 la ora 11:01:39

    Am auzit de fraza aia, dar nu-mi pasa de ea.

    rolling on the floor Ce vrei sa spui? Ca eu ar trebui sa las un comentariu in functie de ce au comentat ceilalti? Deja suna a stereotip. Am vazut multe articole la care comentatorii erau de acord cu autorul articolului chiar daca articolul exprima o aberatie/tampenie.

    Spuneai ca de mult voiai sa-mi spui ca sunt retard (multumesc inca o data). Nu inteleg de ce de mult pentru ca asta e singurul comentariu de genul asta… se vede ca e vulgar si scris repede si fara verificare, deaia are greseli!

    Ideea comentariului (daca nu ai prins-o) era ca eu nu ma imbrac dupa ce ascult… eram ironic! Si stii de ce? Pentru ca n-am mereu bani de haine asa cum ai tu, probabil, si pentru ca nu-mi place sa ma iau dupa altii si sa ma imbrac ca ei. Prefer sa fiu dezbracat decat sa arat ca altul. Ideea de originalitate. de aici reiese ca nu ma intereseaza replici stupide si ce au comentat altii la articolul asta.

    Parerea mea este trebuie sa fie unica, daca nu mai bine tac.

    [Reply]

    SSAT
    05-10-2009 la ora 21:58:07

    Penibil…
    In primul rand, de ce compari muzica, cu mancarea sau cu loganu’? Nu au legatura straight face
    In al 2-lea rand e calr ca ai ceva cu rockerii winking
    NOTE: Nu sunt rocker.

    [Reply]

    s3ptember
    06-10-2009 la ora 11:48:55

    nu trebuie neaparat sa ai bani ca sa te imbraci in functie de ce asculti, sau daca faci asta arati asemanator cu mai multi happy astea sunt conceptii cretine de copil frustrat. n-ai cum sa nu te imbraci ca cel putin 1000 de oameni de pe pamantul asta coaie, originalitatea consta defapt in modul cum imbini tipurile si culorile hainelor.

    a, si inca o chestie, parerea ta nu treuie neaprat sa fie unica. de cele mai multe ori cand e unica e huiduita, iar expeditorul ei considerat retardat. atunci cand avem mai multe pareri de acelasi fel inseamna ca exista si o majoritate care vrea sa spuna ceva.

    idiot …

    [Reply]

    Tzukune
    06-10-2009 la ora 18:41:48

    Ai uitat sa raspunzi si la “Spuneai ca de mult voiai sa-mi spui ca sunt retard (multumesc inca o data). Nu inteleg de ce de mult pentru ca asta e singurul comentariu de genul asta… “.

    Nu pot sa te contrazic la anumite lucruri, dar dorinta de a face pe altul retardat e datorita faptului ca nu vrei sa fii singurul. oricum, mai ai multe de invatat si cred ca online-ul te-a facut sa crezi ca poti sa jignesti cum ai chef. Si eu am fost vulgar, dar macar eu n-am facut niciun atac la persoana, am facut la un grup si cine se simte se simte.

    “a, si inca o chestie, parerea ta nu treuie neaprat sa fie unica. de cele mai multe ori cand e unica e huiduita, iar expeditorul ei considerat retardat.” – Daca nu e unica, atunci deja e inutila, astfel ca tacerea e cea mai buna solutie. Cand un comentariu spune acelasi lucru ca celelalte 20, atunci e plictisitor si da impresia cititorilor ca acel comentariu a fost lasat doar pentru link!
    Huiduita o fi de tine, din cate vad n-a mai zis nimeni nimic despre parerea mea. Nici macar Ndrey n-a zis nimic, asa ca mai bine taceai. Stii, nu e bine sa te pui cu retardatii pentru ca s-ar putea ca lumea sa nu faca diferenta intre tine si ei.

    Oricum, vad ca nu ne intelegem, asa ca mai bine o lasam balta.

    [Reply]

    Ndrey
    06-10-2009 la ora 20:11:44

    @SSAT, nu, eu am ceva cu tiganii, dar asta e alta poveste laughing Cum de ce am comparat? Pentru ca poti face o pasiune din orice.

    @s3ptember, @Tzukune, ma, acum serios, voi chiar nu intelegeti ca o discutie in contradictoriu pe internet nu se termina nici o data? laughing

    [Reply]

    Tzukune
    06-10-2009 la ora 20:37:58

    @Ndrez: Stiu pentru ca am mai avut o discutie asemanatoare, dar era legata de religie.

    Si discutia asta e ciudata pentru ca el e singurul care mi-a putut zice vreodata retardat. Nici nu ma cunoaste, mai ales ca sunt o persoana careia nu-i place sa-si arate adevarata fata. Dar ce sa faci, sunt unii mai destepti care cred ca stiu totul si ca sa zica si ei ceva comenteaza aiurea. Parca nu-si putea spune pur si simplu ideea legata de subiect? Trebuia sa-si sufle si mucii pe aici ca sa arate ca exista!

    [Reply]

    s3ptember
    07-10-2009 la ora 09:26:55

    eu ma dau batut, cearta asta neceista 5 minute pe zi, timp pe care nu-l am.

    saluuuut.

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    09-10-2009 la ora 00:34:32

    @colaholicu eşti un pokemon ratat care suge pula tuturor metaliştilor happy
    @s3ptember, dacă a fi rocker la tine se rezumă la shitknot, system of a shit şi alte trupe de copii retardaţi, toate aparţinând NuMetalului (rap+metal = căcat)… sorry for you.

    [Reply]

    colaholicu
    11-10-2009 la ora 15:41:47

    @lord noxaretard: nu te doare sa traiesti? anunta-ma cand iti dezvolti cortex cerbral, primata mica ce esti.

    [Reply]

    Dan Lee
    11-10-2009 la ora 16:22:51

    @ana Una e să observi lumea şi alta e să încerci s-o schimbi după cum îţi place ţie! Eu nu am zis că trebuie s-o schimbi.

    [Reply]

    s3ptember
    12-10-2009 la ora 11:21:13

    @Lord Noxashithzor: nu-metalul imi place cel mai mult, asta nu inseamna ca nu mai ascult si Nightwish, Lamb of God, Led Zeppelin, Shinedown, AC/DC, Iron Maiden sau alte trupe din alte radacini ale rockului, dar “rockerii”, pardon, “metalistii” consacrati ca tine n-accepta acest lucru si tin mortis “sa ma faca de ras” pe un blog.
    teoretic, dupa tine, nici tu si nici eu nu ne putem numi rockeri din cauza faptului ca amandoi ascultam in exces doar nu metal, melodic death metal (si tu iti pui un username parca inspirat dintr-o melodie folk metal) si alte genuri cu trupe de copii retardati … I’m sorry for us happy

    prietene, poti fi rocker si daca asculti un singur gen muzical apartinand rockului, te imbraci conform lui, te duci la concerte, cumperi cd-uri etc.

    in ultimii 3 ani a inceput sa-mi vina sila de rockerii ca voi, moderni si cu “calitati” noi intr-adevar penibile. eu am crescut intr-o familie de rockeri, cu prieteni rockeri, prin baruri de rockeri si stiu totusi sa-mi dau seama care-i mentalitatea de rocker, iar faptul ca injuri manelisti si te dai in spectacol pe unde apuci, incercand sa ne arati cat de genial esti (dar totusi, lumea nu te vrea) nu faci decat sa-ti bati joc de genul asta muzical. metalistu pulii

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    12-10-2009 la ora 18:44:47

    @s3pticid
    No shit laughing Frustrat penal ce eşti… Cine ţine să te facă de râs? Ai probleme cu percepţia? Rockeri moderni? Tocmai asta şi subliniam, urăsc NuMetalul şi alternativul, sunt genuri COMERCIALE şi recent apărute, cu linie melodică de RAHAT, versuri RETARDATE. Mi se pare cea mai proastă idee să combini rap cu metal, ce pe lângă această fuziune redusă, mai adaugă şi elemente de pop… Eu nu ascult NuMetal. Învaţă să citeşti şi să mai şi procesezi.
    @colaholicu, retard, tu să taci laughing
    “si io sunt roacar (de fapt metalist) da’ ma-mbrac lejer, uneori sunt confundat cu hauseri, da’ asta e..”
    Tu eşti “roacar”. Vai de capul tău. laughing

    [Reply]

    colaholicu
    12-10-2009 la ora 20:26:23

    @lord noxaretard: esti platit sa fii idiot sau esti pe gratis? in comentariul meu cu privire la rockeri (asa e mai bine, gheiso?) n-am atacat nici o persoana, ci doar stilul vestimentar care nu se potriveste olfactiv cu temperaturile care sunt la noi vara. asa ca lasa-ne cu teribilisme de putzoi de liceu si cumpara-ti neuroni.

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    12-10-2009 la ora 23:07:21

    Hai arde-te mai încolo, pulaholicule.

    [Reply]

    s3ptember
    12-10-2009 la ora 23:44:31

    prost mai esti. care parte din “daca asculti un gen muzical apartinand rockului, te imbraci conform lui etc. tot rocker esti” n-o pricepi? zi-mi-o, te rog, o s-o scot la imprimanta in 100 de copii si o sa ti le bag pe gat. am aratat la 10 rockeri “mica noastra disputa”, si au zis ca am mai exagerat si eu pe alocuri, dar si tu o dai in penibil. acum sunteti toti underground caca-m-as in principiile voastre de ipocriti. de parca tu n-ai inceput tot cu comercial …

    [Reply]

    s3ptember
    12-10-2009 la ora 23:47:24

    bag pula, imi dadui seama ca n-are rost sa te mai bag in seama, sunt “prea prost” ca sa ma cert cu tine.

    auzi, slipknot si system of a down, trupe de copii retaradti, cu versuri retardat si linie melodica de rahat. daca Cradle of Filth are o linie melodie exceptionala si versuri tari eu imi tai venele la modul emo, in baie.

    [Reply]

    s3ptember
    12-10-2009 la ora 23:50:02

    retardate*, mi se bloca e-ul

    [Reply]

    colaholicu
    13-10-2009 la ora 01:15:18

    @septembrie: tre’ sa-l intelegi, e la pubertate, cauta si el sa se afirme prin ce asculta si poarta daca nu poate prin al’ceva.. underground e cool winking. mai ales cum suna cuvantu’. stii, genu’ ala de discutie: ce asculti? frate, ascult o trupa de vampiric satanic folk metal The Shepherds of Dead Gutted Sheep. cool, frate… laughing).
    @lord noxaretard: nu inteleg de ce nu poti vorbi si tu ca omu’, ca pana acu am observat ca stii sa latri..

    [Reply]

    Lord Noxarethor
    13-10-2009 la ora 14:46:15

    @september, am început cu Judas Priest. COF sunt extreme metal, sunt comerciali şi fake. Eu unul îmi retrag jignirile faţă de colaholicu şi september. Salut.

    [Reply]

    colaholicu
    13-10-2009 la ora 22:48:12

    uite ce dragut e sa vorbim omeneste, mersi si numa’ bine.

    [Reply]

    ana
    13-10-2009 la ora 23:37:14

    @Dan Lee: nu te supara dar cum si-a expus ndrey punctul de vedere nu numai ca observat dar sigur vrea sa schimbe mentalitatile altora.Oameni buni voi n-ati auzit de diversitate?laughing

    [Reply]

    s3ptember
    14-10-2009 la ora 10:03:53

    @L.N.:eu cu guns’n'roses, metallica, aerosmith, black sabath si anthrax, de pe casetele lu taicameo.

    [Reply]

    Hardy(CLS)
    15-10-2009 la ora 10:56:16

    bah io chiar am tricou cu cartofi prajitirolling on the flooriti fac poza si ti-o dau p mess bah andreirolling on the floor))))))

    [Reply]

    Anaaa :X Reply:

    Nu eşti tu un pic cam varză ?! yawn

    [Reply]

    caNa
    25-12-2009 la ora 04:38:58

    dude, intelege`ma cum vrei,
    sunt rocker inrait
    normal, ma imbrac a rocker
    dar nu pt k asa zice muzica
    ma imbrac cum ma simt bine
    si daca ma simt bine ascultand rock
    ma simt bine si imbracandu`ma in stil rock
    pentru ca asta e stilul
    meu asa sunt eu
    eu si rock`ul
    daca ma intelegi..

    [Reply]

    azazel
    27-12-2009 la ora 18:05:23

    man..nu intelegi muzica in esenta, muzica e arta(ÁRTĂ s. f. 1. formă a activității umane care oglindește realitatea în imagini expresive) ..iar rock-ul e cel mai apropiat stil de muzica clasicahappyPianul este nelipsit,,vioara e inlocuita de chitara electrica,etc..Chestia cu pustii de 14 ani care isi iau 2 tricouri cu iron maiden si se cred duri e produsul complexitatii de inferioritate..Insa nu toti inteleg muzica rock in profunzime..o inteleg ca pe o forma de protest,o forma de a’si exterioriza partea intunecata,etc..Nu sunt nici eu de acord cu cei care poarta tricouri cu formatii,,e dovada lipsei de personalitatehappy P.S -170 de stiluri de rock existahappy de la balade la satanic black metall

    [Reply]

    Alinna
    04-01-2010 la ora 05:25:25

    Mai copii…mai treceti si voi pe la scoala…mai pe la ora de romana ca saraca prepozitie “pe” din CD va duce dorul, mai invatati ca se scrie “niciodata”…apoi pe la niste ore de muzica sa vedeti si voi cu ce dracu se mananca si de ce ne da atatea batai de cap. Incercati sa compuneti voi o piesa instrumental+versuri (+ s-o cantati)…in stilul care va place cel mai mult sau chiar cel mai putin…sa vedem daca ar trebui atat de blamate unele stiluri.
    Vorbiti aici de stereotipuri…fara a sti macar ce inseamna. Este o judecata falsa…se crede despre ceva ca este intr-un fel, fiind total eronat sau doar o generalizare pripita. si cei ce adopta un stil anume pot fi incadrati intr-un stereotip pentru ca voi nu stiti aproape nimic despre ei, dar faceti afirmatii fara a le putea sustine.
    Este bine sa asculti multe genuri, cultura muzicala vasta nu este un lucru rau…dar nu poti fi atat de lipsit de personalitate incat sa accepti orice…La un moment dat te concentrezi pe ceva pentru ca iti place cel mai mult, pentru ca simti nevoia de apartenenta la un anumit grup social. Este in natura omului.
    Cei care ati comentat pro subiect nu sunteti deloc originali, va alaturati si voi unui grup care crede la fel ca voi, sunteti si voi o alta turma. Si pentru ca un stil anume vi se pare absurd sa abordati nu face din voi decat niste oameni banali, prea simpli, deloc speciali, pe langa care poti trece pe strada de foarte multe ori, dar nu-i vei observa niciodata…pentru ca nu-ti atrag atentia cu nimic.

    [Reply]

    Anaaa :X
    10-01-2010 la ora 22:41:26

    Asta înseamnă că trb să-mi fac tricou cu Nicuşor de la Brăila sau cu Fernando care nu ie ghiei care ie idolu’ la femei se ştie ?! straight face

    [Reply]

    Azrael
    23-02-2010 la ora 22:55:27

    Treaba fiecaruia cum se imbraca ……… Hail the Metal !

    [Reply]

    eu Reply:

    nimic

    [Reply]

    ^_^EmoStyle
    26-05-2010 la ora 20:25:31

    Baai , ”Ndrei” ..o sa dau un copy/paste de pe textuul scris [probabil] de manuta ta , ca sa iti arat cat de inteligente esti : ‘a acelasi gen de muzica ca tine, … ” excelenta cacofonie . Inca ceva : nue sti centrul universului , nici Dumnezeu , esti doar un tip probabil de varsta mea care a reusit si el o data in viata sa faca un BLOG . Concluzia : nu ai tu dreptul de a ii judeca pe altii sau de a le judeca stilul de viata sau pe cel vestimentar !

    [Reply]

    Ndrey Reply:

    Mai Cristina nu sunt nici de varsta ta si nici in centrul universului. In schimb imi pari cam prostuta. Putin mai mult.

    [Reply]

    Litiu
    25-08-2010 la ora 03:30:26

    hey !
    sunt de acord cu tine.
    dar asa se intampla cu oamenii care asculta rock numai pentru imagine . nu stiu cum sa spun . muzica aceasta se simte . a fi un rock-ar adevarat , trebuie mai intai sa ai habar ce asculti , sa respecti [macar atat , daca nu iti plac] “parintii rock-ului” [sa zic asa big grin] gen … Metallica , Slayer , Guns`n Roses , AC/DC , etc .. chiar si Elvis Presley … dar nu toate formatiile care au aparut peste noapte .
    sunt de acord ca nu toate melodiile au mesaje pasnice , dar macar in rock intalnesti melodii cu versuri cam pe orice tema .
    cat despre rock-arul de 35 de ani , tot ce pot spune e : respect ! admir faptul ca se arata lumii asa cum crede si simte el ca e cel mai potrivit pentru el . la fel cum cocalaru` tot de 35 de ani se arata lumii cu tot felu` de bling-bling-uri cat casa din plastic si stralucitoare !
    si sa fie clar. nu am nimic cu manele . e doar un alt gen si nu vad de ce ar fi neaparat opusul rock-ului . dar urasc tiganii si cocalarii . adica oamenii care nu “nu stie” sa vorbeasca , care sunt penali si nu`si dau seama de cat de idioti sunt , care sunt inculti si cartea lor preferata e Asul rolling eyes .. sau care asculta toti ratatii fara sa stie macar catusi de putin despre muzica intr-adevar buna .
    si totusi , ii respect [ca oameni ... sau ma rog ... fiinte..] si astept la randul meu acelasi respect .
    ah! si inca o chestie ! rock-ul NU inseamna emo , sau satanisti , sau mai stiu eu ce . sunt niste chestii total diferite si urasc sa ne confunde cineva cu asemenea specimene , care , pana la urma , sunt doar niste cocalari deprimati [ 'aia emo ] . cat despre satanisti … exagereaza …
    i`m out laughing!
    pace ^^

    [Reply]

Lasa un comentariu, traiti-ar familia


Mi-am facut bash! Click aici !